شبیه ساز پرواز مایکروسافت خواهد آمد در 10 دیسک

با تشکر از اختراع رسانه های ذخیره سازی مانند دی وی دی و Blu-ray با بزرگتر بازی می تواند جا به کمتر دیسک. برای

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

با تشکر از اختراع رسانه های ذخیره سازی مانند دی وی دی و Blu-ray با بزرگتر بازی می تواند جا به کمتر دیسک. برای کسانی که بازی بر روی فلاپی دیسک و سی دی, شما ممکن است به یاد بیاورید که چگونه برخی از بازی ها نیاز به چند دیسک یا سی دی برای بازی نصب شود. معلوم می شود که شاید که عمل نشده کاملا درگذشت خارج نشده است.

تبلیغات

به نظر می رسد که در اروپا و آینده شبیه ساز پرواز مایکروسافت در دسترس خواهد بود در قالب فیزیکی که در آن از آن خواهد شد به فروش می رسد در 10 دی وی دی بسته. نه تنها این, اما از آن خواهد شد یک دو لایه دی وی دی است که در آن پارسه نیاز به رفتن را از طریق همه آنها را برای نصب بازی به طور کامل.

با توجه به Aerosoft را (بازی ناشر) Mathijs Kok, "Aerosoft را دو جعبه نسخه از این ارجمند شبیه ساز به مشتریان در اروپا است. از جمله 10 (!) دو لایه دی وی دی و چاپ دستی در یک دیدنی و جذاب, جعبه, آن است که یک راه ایده آل از ورود به عصر جدیدی از شبیه سازی پرواز."

در حالی که به نظر می رسد و نه بیش از حد لازم به ذکر است که مایکروسافت شبیه ساز پرواز را شامل تقریبا در هر جنبه ای از بازی که به مقدار مورد 90GB داده است. برای کسانی که با کندتر اتصال به اینترنت این در واقع ممکن است ایده آل به عنوان آن را بدان معنی است که کاربران را مجبور به دانلود یک فایل و تقریبا می توانید بازی حق خارج از جعبه.

محتوای یکسان خواهد بود به نسخه های دیجیتال, اما نیز وجود خواهد داشت یک جعبه و کتابچه راهنمای کاربر برای کسانی که مراقبت در مورد این نوع از همه چیز.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت. منبع: eurogamer.net



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن