WhatsApp تست شده است پس Covid راه برای به اشتراک گذاشتن خود را رقم

اجازه می دهد تا واقعی. روز از عبور از یک دوست جدید خود را تلفن و درخواست از آنها برای قرار دادن در تعداد آنها

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

اجازه می دهد تا واقعی. روز از عبور از یک دوست جدید خود را تلفن و درخواست از آنها برای قرار دادن در تعداد آنها احتمالا بیش از.

بسیار فکر دست زدن به گوشی شخص دیگری در حال حاضر با توجه به آنچه همه ما آموخته است که در چند ماه گذشته به نظر می رسد بیگانه. مانند زمانی که شما ببینید مردم در آغوش گرفتن در فیلم و در حال حاضر باز آموزی مغز خود را به فکر می کنم که عجیب و غریب است.

به هر حال ما پرت شدن. WhatsApp در حال آزمایش یک ویژگی جدید که کاربران را قادر به تبادل اطلاعات تماس از طریق یک کد QR. آینده از ویژگی های جاسوسی شد, به طور معمول توسط WABetaInfo. WhatsApp قرار داده شده یک کد QR در صفحه تنظیمات. آوردن این فعال خواهد شد یک تماس جدید را اسکن و آن را برداشت آن رقم است.

مرتبط: چگونه به نوبه خود در واتساپ تیره حالت

WhatsApp در حال حاضر با استفاده از کدهای QR برای فعال کردن کاربران برای ورود به وب سایت خود را مبتنی بر پلت فرم به طوری آن را خوب است برای دیدن قابلیت های گسترده تر در این دوران اجتماعی فاصله. در مورد کد QR است که در واقع عکس و بدتر گسترش توسط کسی که شما را پشیمان دادن شماره خود را به آن را ممکن است برای جمع شدن کد و محافظت از شماره خود را در حال حرکت رو به جلو است.

تصویر های اعتباری: WABetaInfo

این روشن نیست که اگر و زمانی که این شرکت قصد دارد به رول این قابلیت به نرم افزار اما زمان قطعا خواهد بود مربوط در ما وضع فعلی.

اما واتساپ تست ویژگی های جدید در همه زمان ها و اغلب طول می کشد زمان طولانی برای معرفی آنها به برنامه اصلی. تیره حالت برای مثال در زمان ابدیت برای رسیدن به کاربران جدید است. در مقابل افزایش اخیر در تماس تصویری شماره هشت شرکت کنندگان به سرعت اتفاق افتاده است با توجه به زمان حساس و طبیعت از ویژگی های امید وجود دارد برای این یکی.

این ویژگی شما فکر می کنم شما می توانید با استفاده از و یا وجود دارد در حال حاضر به اندازه کافی راه برای contactlessly سهم گوشی های هوشمند خود را ، اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن