کلاهبرداران با استفاده از نقض داده به کلاهبرداری از دولت بیمه بیکاری برنامه های

در کشورهایی مانند ایالات متحده وجود دارد که برنامه هایی که کمک به کسانی که بیکار هستند و اجازه می دهد آنها را

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

در کشورهایی مانند ایالات متحده وجود دارد که برنامه هایی که کمک به کسانی که بیکار هستند و اجازه می دهد آنها را به ادعای مزایای بیکاری. این برنامه ها تبدیل شده اند و مهم تر از همیشه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور است بسیاری از شرکت ها به طور موقت یا دائم تعطیل.

تبلیغات

این را ترک کرده است بسیاری از مردم در سراسر جهان بیکار و این مردم شروع به نوبه خود به بیمه بیکاری برنامه های به آنها را از طریق این زمان دشوار است. متاسفانه همه چیز ممکن است سخت تر به عنوان با توجه به یک گزارش از KrebsOnSecurity آنها را کشف کرده اند یک یادداشت توسط سرویس مخفی که در حال گردش در آمریکا هشدار این بیمه بیکاری برنامه های مورد در حال انجام کلاهبرداری.

این کلاهبردار حلقه شده است با تکیه بر اطلاعات شخصی کاربر به سرقت رفته از نقض داده مانند شماره امنیت اجتماعی و استفاده از آنها را به فایل برای مدعیان بیکاری. کلاهبرداران نیز با استفاده از فقیر اقدامات امنیتی که در حال حاضر در محل که در آن برخی از کشورهای خاص نیست باید توانایی شناسایی برنامه های متعدد از همان آدرس اینترنتی.

در حالی که ما تصور می کنیم که اقدامات سختگیرانه تر خواهد شد و باید به محل قرار داده برای جلوگیری از این کلاهبرداری این به این معنی برای آن دسته از افرادی که مشروع فایل برای این ادعا می تواند تا پایان انتظار طولانی به عنوان متحده ممکن است نیاز به اجرای گسترده تر چک های پس زمینه برای اطمینان از تشکیل پرونده معامله واقعی است.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک و امنیت. منبع: krebsonsecurity



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن