مجموع جنگ تروی: گیم پلی, تریلر و چگونه می توانید از بازی به صورت رایگان

The Creative Assembly کل جنگ حق رای بوده و در خط مقدم بازی استراتژی برای 20 سال است. در حال حاضر علاقهمندان به

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399

The Creative Assembly کل جنگ حق رای بوده و در خط مقدم بازی استراتژی برای 20 سال است. در حال حاضر علاقهمندان به بازی خواهد شد که مختصری از پنجره فرصت برای دریافت آخرین سری تفرج در مجموع جنگ Saga: Troyکاملا رایگان. در اینجا همه چیز ما در مورد بازی – و چگونه به انتخاب کنید تا یک کپی رایگان.

این آخرین 'حماسه' تفرج نشان می دهد یک کمی کوچکتر در مقیاس کوچکتر بودجه بازی, به عنوان مخالف به عنوان Rome II Total War که بدون 'حماسه' پیشوند. این بار از علاقهمندان به بازی گرفته خواهد شد بازگشت به عصر برنز مدیترانه در یک بازی ماجراجویی که در آن تاریخ و اسطوره در جالب جهت جدید برای سری.

توسعه دهندگان خلاق مجمع هدف به ترکیب واقعی -استراتژی متمرکز بر جنگ با آبپاش از اساطیر به عنوان شخصیت های نمادین و هیولا ستاره از جمله آشیل هکتور و Minotaur-الهام جنگجو.

در مجموع جنگ Saga: Troy به ارمغان می آورد تمام ویژگی های کلاسیک و مکانیک مشهور استراتژی حق رای دادن به جنگ تروا به عنوان شما طرح و مبارزه با جنگ خود را به پیروزی به عنوان شما را تسخیر کل پادشاهی را از شهر تروی به کوه المپ.

نگاه زیر برای همه چیز ما در مورد به تازگی اعلام کرد مجموع جنگ عنوان از جمله تاریخ انتشار, اخبار و تریلر.

مرتبط: بهترین بازی PC

مجموع جنگ تروی تاریخ انتشار – هنگامی که آن را راه اندازی ؟

مجموع جنگ تروی است به زمین August 13 در کامپیوتر. جالب توجه است, از آن خواهد شد یک بازی حماسی فروشگاه منحصر به فرد برای سال اول و – باور نکردنی – بازی رایگان خواهد بود برای 24 ساعت اول پس از انتشار آن است.

مجموع جنگ تروی تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

آخرین تریلر بازی نشان می دهد برخی از گیم پلی و رویداد اصلی این بازی مرکزی اسطوره – محاصره تروی. نگاهی به شرح زیر است.

در زیر یک زودتر تریلر نشان آشیل و هکتور دوئل کردن در مد دیدنی و جذاب.

این به نظر می رسد یکی از مهمترین فیلمهای فیلم ما دیده ایم در کل سری جنگ نشده و باور نکردنی صحنه های مبارزه شما شاهد در جنگ تروا.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک

دیگر کمتر سینمایی اما آموزنده تر, تریلر, نقد کمپین نقشه. حرکت در سراسر نقشه و ما می بینیم یونان تروی و مناطق اطراف و همچنین به عنوان یک یونانی-گلدان-سبک افق که لمس خوب است.

نقشه مراکز در اطراف Agean دریا و در مقیاس مشابه که از رم 2 نقشه. نگاهی به شرح زیر است:

مجموع جنگ تروی همه چیز شما نیاز به دانستن

مجمع خلاق نشان داده است بسیاری از اطلاعات جدید خود را در جنگ تروی بازی پیش از آن در سال 2020 راه اندازی. ما حفر طریق اطلاعات و ارائه پاسخ به برخی از سوالات طرفداران ممکن است برای بازی استراتژی جدید.

Total War Troy

چگونه در طول تاریخ دقیق آن خواهد بود ؟

Creative Assembly گفته است که می خواهد به تلاش برای حفاری به حقیقت پشت هومر ایلیاد به جای رفتن کامل ، این به این معنی جنگ تروی خواهد شد و نزدیک به امثال Total War: Rome در تن از خارق العاده Total War: Warhammer. در واقع این احتمال وجود دارد به راه رفتن در همان خط بین اسطوره و تاریخ پیموده اخیر قسط Total War: Three Kingdoms.

با وجود تلاش خود را به رنگ a down-to-the-earth تصویر از جنگ تروا, خلاق, مجمع نمی نادیده گرفتن افسانه ای کنار داستان های اطراف تروا و یونان باستان به طور کامل. یک مثال خوب از این است که مینوتور جنگجو است که یک انسان سرباز که لباس تا مانند هیولا افسانه ای با مناسب وحشی مهارت های خاص.

'سنتاور' نیز بازشدنی اگر واقعا آنها فقط سواره نظام. به ظاهر سواره نظام واحد نوع بسیار نادر در بازی ساخت 'سنتاور" سزاوار خاص خود را نیمه افسانه ای, وضعیت.

منجر طراح بازی Todor Nikolov گفت PC Gamer: "ما باید تاریخ و باستان شناسی از یک طرف و ما باید شخصیت و روایت از ایلیاد فقط پور بیش از آنها را."

چگونه بسیاری از جناح وجود دارد ؟

این بازی خواهد شد از ویژگی های هشت قابل پخش جناح ها حول این قهرمانان افسانه ای از اصلی افسانه است. رهبران مانند هکتور و Menelaus خواهد سر خود مربوطه جناح و همچنین مصرف سرب در نبرد.

چه قهرمانان افسانه ای وجود خواهد داشت ؟

Creative Assembly تایید کرده است چند legendary heroes: آشیل, Hector Menelaus پاریس آگاممنون, Sarpedon و اودیسه. ما به احتمال زیاد برای دیدن آژاکس در فینال بازی بیش از حد.

آشیل البته دارای قدرت مافوق انسانی و به نظر می رسد قوی ترین جنگجو در این بازی است. او نمی تواند ساخته شده به طور کامل غیر قابل توقف هر چند پس از او نیز برخی از عظیم معایب از جمله خود-خو طبیعت هر زمان که خود را از غرور و افتخار است, توهین, که باعث می شود او را ضعیف دیپلمات.

در ضمن هکتور نیز شناخته شده برای مهارت های خود را به عنوان یک جنگجو اما بهتر مناسب تاکتیک های دفاعی که در آن هدف این است که به پوشیدن دشمن پایین به جای عجله برای کشتن.

راه این قهرمانان در بازی استفاده می شود به احتمال زیاد منجر به از جدید ترین قسط در مجموع جنگ حق رای دادن Total War: Three Kingdoms. که بازی ارائه شده تنظیمات است که می توانید ببینید قهرمانان افسانه ای استفاده می شود به عنوان مثل با مرزی-قدرت مافوق انسانی و توانایی های خود در میدان نبرد ببینید یا آنها را به عنوان ژنرال ارتش معمولا استفاده می شود در مجموع بازی های جنگ به عنوان شکننده رهبران که ارائه ارزش و تقویت روحیه و یک واحد کوچک از نخبگان سپاه پاسداران است.

گزینه ای نیز وجود داشته و در Total War: Three Kingdoms برای قهرمانان افسانه ای برای قفل کردن به دوئل در گرمای جنگ که در طی آن آنها تنها مبارزه با یکدیگر نادیده گرفتن واحدهای دیگر در میدان جنگ است. این ویژگی در حال رفتن به دوباره ظاهر می شود بنابراین امیدوارم وجود خواهد داشت در بازی شانس به تکثیر حماسه نهایی مسابقات بین آشیل و هکتور.

Nikolov گفت: "این یک ابزار عالی برای ما به انجام برخی از روایت در غیر این صورت بازی گودال ماسهبازی. با اودیسه برای مثال تلاش خود را در واقع ما متواضعانه راه به بازگو ادیسه."

با وجود این تغییرات ساخته شده از سه امپراطوری دوئل مکانیک با قهرمانان قادر به راه رفتن به دور از چالش بدون مجازات پس از یک مقدار مشخصی از زمان را گذرانده است. مجمع خلاق می گویند این را به چالش بیشتر از یک واحد را احساس می کنید.

خواهد خدایان بازی یک بخش ؟

آن را غیر ممکن است برای ترک کردن خدایان در یک بازی همه چیز در مورد جنگ بین یونانی ها و تروجان ها با توجه به این مهم نقش آنها در داستان های افسانه ای.

که گفت: Creative Assembly هنوز هم می خواهید برای حفظ یک پایه چشم انداز جنگ تروا و بنابراین خودداری از اجازه می دهد بازیکن را به پرتاب رعد و برق پیچ و مهره در سربازان پیاده نظام از آسمان است.

به جای جنگ تروی را با استفاده از جناح' اعتقاد به خدایان به آنها مزایا و پاداش به جای دیدن خدایان گرفتن به طور مستقیم درگیر در مبارزه با. این پردازش می تواند شامل نیروی دریایی پاداش از خدای دریا و یا افزایش به جنگ از ارث.

Nikolov گفت PC Gamer: "ما انتخاب شده برای اجرای این خدایان به عنوان بخشی از گیم پلی سیستم که در آن بر اساس آنچه که شما در بازی های مختلف خدایان تمایل به مانند شما و یا دوست نداشتن شما به دست آوردن و یا از دست دادن شما به نفع."

Total War Troy

آنچه در منابع وجود خواهد داشت ؟

به منعکس کننده عصر برنز که جنگ تروی می گیرد در این خواهد بود که برای اولین بار Total War بازی در تاریخ این سری به ویژگی های متعدد منابع است.

این منابع شامل مواد غذایی و چوب و سنگ و برنز و طلا با در اختیار داشتن درجات مختلفی از در دسترس بودن و استفاده می کند. مواد غذایی و چوب استفاده می شود برای جذب رزمندگان و ساخت اولیه-بازی ساختمان در حالی که بالا ردیف سربازان و ساختمان ها نیاز برنز و سنگ به جای. و سپس در نهایت طلا خواهد بود مفید برای تجارت در مراحل بعد از بازی.

این یک تغییر بزرگ به سری قبلی گردش به طور سنتی به درخواست بازیکنان به نگرانی در مورد یکی از منابع ارز. در حال حاضر بازیکنان را پیچیده تر از منابع سیستم برای مدیریت و قادر به ورشکسته در راه های مختلفی.

این می تواند اضافه کردن به دیپلماسی در جالب راه بیش از حد. غنی و گرسنه? سعی کنید برای پیدا کردن و متحد و شریک تجاری که به خوبی تغذیه شده اما پول نقد ضعیف است. ما علاقه مند به دیدن اینکه آیا یا نه این باعث می شود بازی بیشتر احساس دشوار است.

چه جدید زمین و نوع واحد وجود دارد ؟

گل و چمن معرفی شده اند به عنوان دو جدید انواع زمین برای کل جنگ تروا. برای اولین بار از این دو را پایین آهسته حرکت پیاده نظام سنگین است که می تواند تاثیر قابل توجهی در میدان جنگ.

طولانی چمن از سوی دیگر اجازه می دهد تا انتخاب کنید وحدت نوع را پنهان از نظر مخالفت با بازیکنان بزرگ است که برای ارزیابی و یواشکی تاکتیک.

این می تواند به معنای جنگ بازی کاملا متفاوت و در مجموع جنگ تروی به عنوان وجود خواهد داشت ظاهرا بسیار محدود سواره نظام در دسترس است. از این رو واحدهای پیاده نظام است که می توانید با استفاده از خفا تاکتیک می تواند مفید تر از همیشه قبل از.

Creative Assembly در ادامه توضیح داد: برخی از این تغییرات به این بازی جنگ است. توسعه گفت: قوی وجود دارد پیاده نظام-VS-پیاده نظام تمرکز در تروی مبارزه با به منعکس کننده واقعیت های سن. با بیشتر واریانس در سرعت و جرم بین نور متوسط و پیاده نظام سنگین کلاس مبارزه خواهد بود پویا و تاکتیکی غنی.. بسیاری از جدید فعال و منفعل نبرد توانایی های سوخت این پویایی – بنابراین نخبگان دفاعی رزمندگان ممکن است سیستم ایمنی بدن به طرفین برای مثال در حالی که نخبگان حمله نیروهای ممکن است متخصص Flankers افزایش اثرات منفی طرفین در واحد آنها outflank.

"اسب های کمیاب شد و به ندرت استفاده می شود در تعارض با این سن و سال; کسانی که به خدمات فشرده به طور کلی استفاده می شود به حمل و نقل ارابه. در نتیجه جنگ در تروی نیاز جدید نامحسوس و نه چندان ظریف, masteries از تاکتیک میدان جنگ."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن