من واقعا امیدوارم که آیفون 12 به نظر می رسد مثل این

افسانه iPhone 12 انتشار به سرعت در حال نزدیک شدن است و ما ممکن است فقط بدست یک نگاه اجمالی در آن به لطف طراحی

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

افسانه iPhone 12 انتشار به سرعت در حال نزدیک شدن است و ما ممکن است فقط بدست یک نگاه اجمالی در آن به لطف طراحی های تازه 'نشت'. در حالی که ما در اینجا در مورد اعتماد برج همیشه این چیزها را با کمی نمک و اگر آن را تا پایان به دنبال هر چیزی مانند تصویر به بیرون درز سپس من بسیار هیجان زده در مورد اپل در پرچمدار بعدی.

تعدادی از مدل های ظاهرا نشان دادن طراحی آیفون آینده 12 و خیال باف خواهر و برادر آیفون 12 نرم افزار به نظر می رسد در توییتر یک بار دیگر نشان می دهد ما در طراحی مجدد این سال است.

مدل ها – که می تواند مورد استفاده طراحان امیدوار به توسعه محصولات برای گوشی – نشان دادن سه اصلی دستگاه که همه خندق زمان گرد نگاه شما پیدا کنید بر روی آی فون 11 سری. در خود جای داده است به مراتب بیشتر از زاویه ای دستگاه با طرف تخت.

این نگاه ما قبل از دیده می شود هر دو روز اخیر برداشت از iPad و آی فون 4 و آی فون 5. این باقی می ماند سه تا از مورد علاقه من محصولات اپل در تمام دوران با توجه به صنعتی خود را به نظر می رسد. آن را حس می کند بسیار به این سبک اپل به آی فون 12.

2020 شده است از یک سال و با حداقل طراحی نوآوری (شاید بیایید حساب نمی PS5 در آن است. بیش از شش ماه گذشته ما دیده ایم بسیاری از محصولات راه اندازی با تقریبا یکسان طرح های خود را به سلف. شما می توانید این را در همه چیز از اپل بازیافت آن, آی فون, 8 طراحی برای آی فون SE 2 به Sonos استفاده مجدد از آن بازی:5 مورد برای پنج بلندگو و اکثریت دیگر گل سرسبد گوشی های بسیار بسیار شبیه به پیشینیان خود است. برای اپل به جفتک انداختن این روند با wildly مختلف به دنبال آن آیفون آینده 12 می تواند ایجاد یک چلپ چلوپ بزرگ در یک ولرم سال برای گوشی ارتقاء.

یکی از جنبه کوچکی است که چسبیده در این تصاویر این است که شکاف. کمی خسته کننده برش مسکن مربوطه صورت ID سنسور به نظر می رسد به یک اندازه مشابه در اینجا برای آی فون 11 Pro به جای یک نسخه کوچکتر من امیدوار بودم برای. با گوشی های مانند سامسونگ کهکشان S20 و وان پلاس 8 نرم افزار مدیریت ما را به یک صفحه نمایش بسیار روشن از حواس پرتی آیفون احساس می کند کمی خسته است. کسانی که گوشی بسته نیست مهارت های مشابه وقتی که می آید به بیومتریک چهره-باز کردن قفل به عنوان آی فون هر چند پس از آن روشن است که تکنولوژی به جایی بروید.

اپل تمایل به اعلام جدید آیفون در ماه سپتامبر و حتی اگر بسیاری از شایعات نشان می دهد آنها خواهید بود یک تاخیر برای انتشار برنامه در این سال وجود دارد و تنها باید چند ماه صبر کنید. اپل آن رویداد WWDC لگد زدن ژوئن 22, و این جایی است که ما انتظار می رود برای دیدن iOS 14 بازو, مک, و احتمالا حتی AirPods استودیو.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن