10.8 اینچ, اپل, 9 اینچ, اپل, مینی انتظار می رود در نیمه دوم سال 2020

IPad اپل صف است کمی گیج کننده در این نقطه است. در گذشته استفاده می شود وجود دارد فقط اپل به دنبال iPad mini, ا

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

IPad اپل صف است کمی گیج کننده در این نقطه است. در گذشته استفاده می شود وجود دارد فقط اپل به دنبال iPad mini, اما پس از آن اپل شروع به گسترش در ترکیب با iPad Air و iPad Pro در اندازه های مختلف و مشخصات. اضافه کردن به که سردرگمی به نظر می رسد که اپل می توانست iPads ها جدید برنامه ریزی شده برای نیمه دوم سال 2020 با حتی بیشتر از اندازه های جدید.

تبلیغات

این است که با توجه به تحلیلگر Ming-Chi Kuo که ادعا می کند که برای نیمه دوم سال 2020 اپل می تواند راه اندازی یک آیپد جدید با 10.8 اینچی صفحه نمایش در کنار یک جدید آی پد مینی است که می تواند ورزش یک صفحه نمایش بین 8.5 اینچ و 9 اینچ است. شما را به برخی از زمینه فعلی آی پد دارای یک 10.2 اینچ صفحه نمایش در حالی که iPad Air دارای یک 10.5 اینچ صفحه نمایش. آی پد مینی از سوی دیگر کوچکتر است با 7.9 اینچ صفحه نمایش.

معلوم نیست که اگر راه اندازی یک 10.8 اینچی اپل می تواند جایگزین فعلی آی پد و یا آی پد ایر و یا اگر آن را به سادگی می تواند یک صفحه نمایش جدید گزینه ای است که مشتریان می توانید از را انتخاب کنید. این صفحه نمایش همچنین می افزاید: کمی بیشتر سردرگمی وجود دارد به عنوان iPad Pro مدل 11 اینچ صفحه نمایش به این معنی است که 10.8 اینچی اپل می افتد 0.2 اینچ خجالتی کوچکتر iPad Pro, بیشتر آلوده کردن خطوط بین مدل های.

با توجه به Kuo اپل انتظار می رود که به این iPads ها جدید و منحصر به فرد ارائه شده توسط آنها را در قیمت مقرون به صرفه تر در حالی که تجهیز آنها با تراشه های سریع تر که به عنوان 9to5Mac اشاره خواهد بود و همان استراتژی این شرکت به تصویب رسید برای آیفون SE. در هر صورت, آن را با یک دانه نمک است اما اگر شما در بازار برای یک iPad جدید و سپس شاید آن می تواند ارزش برگزاری برای اطلاعات بیشتر قبل از خرید.

در زمینه اپل >شایعات >قرص. بیشتر بخوانید درباره آی پد و آی پد مینی. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن