اپل می تواند از انتشار یکی به طور کامل Portless آیفون در سال 2021

شده اند وجود دارد برخی از شایعات شناور که در مورد نشان می دهد که اپل ممکن است برنامه ریزی به خندق پورت بر روی

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

شده اند وجود دارد برخی از شایعات شناور که در مورد نشان می دهد که اپل ممکن است برنامه ریزی به خندق پورت بر روی آی فون و در نهایت انتشار portless آی فون. برای کسانی که بدانم که اتفاق می افتد به نظر می رسد که یک مطلب اخیر شایعه نشان داده است که این دستگاه می تواند وارد 2021.

تبلیغات

این است که با توجه به توییت @9TechEleven که ادعا می کند که اپل می تواند تغییر در سال های آینده و این تایید شد FrontPageTech را جان Prosser که حداقل یک مدل آیفون در سال 2021 خواهد شد راه اندازی به طور کامل و بدون پورت. به نظر می رسد که اپل خواهد بود به آرامی ساخت انتقال که در آن در نهایت همه اپل خواهد بود فرار از پورت رعد و برق را به نفع رفتن به طور کامل بی سیم.

این یک ایده جالب به دلیل بسیاری را بر عهده داشتند که اپل در نهایت انتقال از آی فون به USB-C شبیه به iPad Pro. این شایعه اگر درست باشد نشان می دهد که اپل جست و خیز USB-C و فقط مستقیما به بی سیم. اپل اپل در حال حاضر پشتیبانی از شارژ بی سیم, اما برای این شرکت به تکیه تنها بر شارژ بی سیم به نظر می رسد مانند یک بیت از یک قمار است.

ما مطمئن هستیم که اگر اپل به نوعی از فانتزی فناوری شارژ بی سیم سیستم داشته باشید اما امیدوارم ما باید جزئیات بیشتر به زودی. تا آن زمان این را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون و شارژ بی سیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن