High-Res Samsung Galaxy Z برابر 2 5G ارائه به بیرون درز

هفته آینده انتظار می رود که سامسونگ اعلام خواهد شد خود را به نسل بعدی foldable smartphone. با تشکر به بیرون در

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

هفته آینده انتظار می رود که سامسونگ اعلام خواهد شد خود را به نسل بعدی foldable smartphone. با تشکر به بیرون درز کدها به دست آمده توسط MySmartPrice ما در حال حاضر می دانید چه تلفن می تواند مانند نگاه کنید و آنچه در آن می تواند به نام, که در آن به نظر می رسد که آن را به عنوان شناخته شده سامسونگ Galaxy Z برابر 2 5G.

تبلیغات

بله که کاملا یک لقمه اما به نظر می رسد که سامسونگ خواهد شد با استفاده از Galaxy Z نام تجاری برای آن foldable دستگاه. همچنین به بیرون درز کدها به نظر می رسد نشان می دهد برخی از تغییرات ما ممکن است قادر به انتظار از تلفن. برای شروع بیرونی صفحه نمایش است که در حال حاضر بزرگتر و قابل استفاده تر نسبت به قبل که در آن می توان آن را در حالت بسته به عنوان یک به طور منظم و گوشی های هوشمند.

این ماژول دوربین نیز به نظر می رسد کمی متفاوت در پشت و همچنین در داخل گوشی که در آن به نظر می رسد که سامسونگ بدست خلاص شدن از شر این شکاف به نفع یک سوراخ پانچ صفحه نمایش. ما مطمئن هستیم که اگر سامسونگ ساخته شده است هر گونه تغییر لولا ساز گوشی آن را با دوام تر اما امیدوارم آنها.

همچنین بر اساس نام آن نشان می دهد که این گوشی به احتمال زیاد با آمدن 5G شبیه به Galaxy Z تلنگر 5G که راه اندازی شد هفته گذشته است.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ. منبع: mysmartprice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن