سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 شایعه با 60Hz نمایش

با Samsung Galaxy S20 این شرکت در نهایت به معرفی یک 120Hz نمایش برای گوشی های هوشمند خود. آن را تا حد زیادی ان

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

با Samsung Galaxy S20 این شرکت در نهایت به معرفی یک 120Hz نمایش برای گوشی های هوشمند خود. آن را تا حد زیادی انتظار می رود که این عمل را ادامه Galaxy Note 20 اما به نظر می رسد که آن را نمی ممکن است. حداقل این است که با توجه به یک صدای جیر جیر با leakster یخ جهان که نشان می دهد که این شرکت ممکن است با استفاده از یک 60Hz نمایش به جای.

تبلیغات

قبل از اینکه شما بیش از حد bummed کردن در این مورد ما باید اشاره کنم که این می تواند برای پایه توجه داشته باشید 20 مدل. بزرگتر و بالاتر پایان توجه داشته باشید از 20 مدل مانند توجه داشته باشید 20+ هنوز هم می تواند بسته بندی 120Hz نمایش. مشخص نیست که چرا سامسونگ است که در حاشیه صفحه نمایش از مدل پایه اما شاید آنها در حال انجام این کار آن را ارزان تر است.

پس از همه, همراه, این روزها کمی بیش از حد گران قیمت برای ما میل و شرکت هایی مانند اپل که در واقع شروع به تمرکز بیشتر در اواسط محدوده گوشی های که به نظر می رسد به کار کردن به نفع خود. بنابراین با ایجاد یک lower-end مدل سامسونگ می تواند جذاب به مشتریان در بودجه و یا معادل آن با ایجاد امکانات مختلف آن می تواند در متقاعد کردن کاربران به پرداخت پول بیشتر برای "بهتر" مشخصات.

در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما باید جزئیات بیشتری در ماه های آینده که در آن سامسونگ است که انتظار می رود به طور رسمی اعلام یادداشت جدید 20 مدل.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره سامسونگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن