14-inch MacBook Pro نیز به تاخیر افتاده است تا 2021

زمانی که اپل اعلام کرد تجدید 13-inch MacBook Pro در اوایل این ماه بی خطر می گویند که برخی از شگفت زده شدند. بر

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

زمانی که اپل اعلام کرد تجدید 13-inch MacBook Pro در اوایل این ماه بی خطر می گویند که برخی از شگفت زده شدند. بر اساس بررسی لپ تاپ به نظر می رسد که بسیاری از آنها پیش بینی است که این شرکت که قرار بود به انتشار 14-inch MacBook Pro طبق شایعاتی که از ما شنیده اند.

تبلیغات

اگر شما امیدوار بودند که شاید 14 اینچ مدل را اعلام خواهد کرد بعد از این سال آماده می شود نا امید چون با توجه به توییت @L0vetodream آن پیشنهاد شده است که 14-inch MacBook Pro می تواند به تاخیر افتاد تا 2021 به جای. جان Prosser یکی دیگر از شناخته شده leakster پاسخ به صدای جیر جیر که در آن او ظاهرا تایید می کند آن را به عنوان به خوبی.

مشخص نیست که چرا اپل تصمیم به راه اندازی 13-inch به جای 14 اینچ مدل اما شاید 14 اینچ مدل آماده نیست هنوز. شده است این باورند که 14 اینچ می تواند جایگزین 13 اینچی مدل راه همان 16 اینچ مدل جایگزین 15-inch MacBook Pro. اما در سال 2019 در مدت کوتاهی پس از راه اندازی 16-inch MacBook Pro اپل فیل شیلر به نظر می رسید به تعطیل شایعات از 14 اینچ مدل, اما آن همچنان باقی بماند.

آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر شما امیدوار بودند برای گرفتن دست خود را بر روی یک 14-inch MacBook Pro به نظر می رسد مانند شما ممکن است مجبور به صبر کنید تا زمانی که حداقل 2021 اگر در همه.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره لپ تاپ و مک بوک پرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب