Samsung Galaxy جوانه های زنده و کهکشان دیده بان 3 در حال آمدن ماه آینده – گزارش

سامسونگ گزارش شده است که برنامه ریزی برای راه اندازی جدید باقلا به شکل بی سیم از earbuds به نام Galaxy جوانه ه

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

سامسونگ گزارش شده است که برنامه ریزی برای راه اندازی جدید باقلا به شکل بی سیم از earbuds به نام Galaxy جوانه های زندگی در کنار یک کهکشان جدید تماشای ماه آینده.

SamMobile از منابع می گویند این شرکت در حال برنامه ریزی در یک ماه جولای اعلام برای این محصولات پیش از کامل راه اندازی و مناسب بستهای رویداد در کنار Galaxy Note 20 سری در ماه اوت است.

این دستگاه بیشتر مورد توجه است این کهکشان جوانه های زندگی فکر درست باشد گوشی بی سیم با یک مقدار کوچکتر از رد پای موجود در کهکشان جوانه عرضه می کنند که نمی خواهد بیرون از گوش.

ارائه شده توسط WinFuture.de از شماتیک نشان می دهد جوانه موسوم به 'لوبیا' خواهد بود در واقع بیشتر کلیه شکل و نمی خواهد پیوست سیلیکون هل دادن به کانال گوش. در واقع آنها گفته می شود تنها در 2.8 سانتی متر بنابراین بدون مناسب سفارشی ممکن است وجود دارد برخی از نگرانی در مورد چگونه محکم این را نستله در گوش است.

که آیا آنها قادر به سپر پوشنده لباس از سر و صدای محیط باقی مانده است دیده شود اما صدا در خواهد آمد حسن نیت ارائه میدهد از یک جفت کوچک بلندگو.

مرتبط با: اپل AirPods vs Galaxy جوانه Plus

امروز گزارش نشان می دهد آنها می شود مقرون به صرفه تر از موجود Galaxy جوانه و ارائه خواهد شد با توجه 20 گوشی های هوشمند. که مکان های علامت سوال بیش از ظرفیت شامل پی-پس از فعال لغو سر و صدا از ویژگی های, اما اجازه می دهد که سامسونگ برای رقابت بیشتر از اپل AirPods Pro برای مثال.

این گزارش همچنین نشان می دهد یک کهکشان دیده بان 3 خواهد بود در دستور کار برای اعلام ماه آینده با SamMobile ادعا از آن خواهد شد گران قیمت ترین ساعت هوشمند این شرکت تولید کرده است با تشکر از تیتانیوم نوع.

سامسونگ است که تصور می شود برنامه ریزی یک رویداد Unpacked در ماه اوت به پرده Galaxy Note 20 سری از گوشی های هوشمند در کنار یک 5G نسخه از Galaxy Note تلنگر و عاقبت به کهکشان برابر گوشی. آن را برای رفتن به یک تابستان مشغول به نظر می رسد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن