افسانه 4: همه چیز ما در مورد شایعه ایکس باکس سری X راه اندازی بازی

افسانه حق رای دادن شده است بر روی یخ پس از لغو ناگهانی از بازی Fable Legends در سال 2016 با بسته شدن lauran تن

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

افسانه حق رای دادن شده است بر روی یخ پس از لغو ناگهانی از بازی Fable Legends در سال 2016 با بسته شدن lauran تنها آن را هل دادن بیشتر به ابهام. اما, آن را متوقف کرده از طرفداران که مایل به دیدن احیای و به نظر می رسد مایکروسافت به خوبی آگاه از چنین خواسته است.

برای چند سال در حال حاضر شایعه شده است که چرخش زمین بازی بازی ها (سازندگان Forza Horizon) هستند helming راه اندازی مجدد از RPG سری. اگر آن را واقعی شانس هستند آن خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای ایکس باکس سری X و نشان داده شده در امشب ایکس باکس, بازی, ویترین. پس از انتظار بسیار ما نمی تواند صبر کنید تا آن را تبدیل به یک واقعیت.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد حکایت 4, از جمله آخرین اخبار و شایعات. ما همچنین کردم یک لیست علاقه مندی های تدوین تمام ویژگی های ما می خواهم برای دیدن.

چه حکایت 4?

آخرین ورود در Lionhead را یاد RPG سری راه اندازی شد به طور انحصاری برای Xbox 360 در سال 2010 و آخرین بار ما می خواهم سری خارج از کینکت اختصاصی قبل از مرگ زودرس از Fable Legends.

جزئیات بسیار پراکنده برای Fable 4 تا کنون اگر چه ما تصور آن خواهید بود یک open-world RPG فانتزی با بازیکن انتخاب و اکتشاف در خط مقدم. این که آیا آن را در انگلیس یا یک جهان داستانی ناشناخته باقی مانده است.

مرتبط با: آینده Xbox One بازی

حکایت 4 تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

شایعات هستند فراوانند که حکایت 4 خواهد بود عمده ای از لانچ تایتل ایکس باکس سری X با بازی زمین بازی منجر به اتهام به عنوان توسعه. مایکروسافت تایید نشده بازی وجود دارد, اما آن را بسیار باز و راز در این نقطه است. ما به احتمال زیاد پیدا کردن اطلاعات بیشتر در امشب ایکس باکس, بازی, ویترین.

حکایت 4 لیست علاقه مندی های – چیزهایی که ما دوست دارم برای دیدن

عمیق تر سیستم اخلاق

گذشته حکایت عناوین نسبتا سیاه و سفید که آن را به چگونه قهرمان خود را ارائه شد. به درو مزایای آن توصیه می شود یا به طور کامل یا بد مطلق فرشته در چشم جامعه است. اخلاق یک خیابان یک طرفه در بسیاری از راه های خیلی سخت بود به سادگی یک شخصیت که احساس واقعا منحصر به فرد است.

ما دوست دارم برای Fable 4 به طور کامل پیاده کردن آنچه در آن به معنی یک قهرمان یا تبه کار در سرزمین Albion. CD Projekt Red را Witcher 3 استاندارد طلا را برای این. Geralt باقی مانده خنثی قدرت با بازیکن پاسخ است که می تواند سخت به کشف. حکایت 4, ما اجازه می دهد به دنبال یک شبیه قطار از ابهام بسیار عالی خواهد بود.

بزرگتر و بهتر جهان

حکایت همواره در مورد رشد. در حال رشد به عنوان یک شخصیت در حالی که کاوش در یک جهان در حال تحول هم از نظر فضا و فرهنگ است. حکایت 4 باید گام بعدی را با یک واقعا گسترده جهانی برای کشف پر از شگفتی غیر قابل پیش بینی و جذاب داستان برای گفتن.

انگلیس هرگز تعریف درستی یا با آن سرزمین در حال تغییر به طور چشمگیری با هر مطلب جدید در این سری است. دانستن این زمین بازی بازی های رایگان سلطنت به آن شکل با این حال آنها را مشاهده کنید مناسب.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Rideable مانت!

آر پی جی هیچ غریبه ای به مانت, که آیا آن یک موجود اسطوره ای در جهان وارکرفت یا Witcher 3 روچ داشتن یک قابل اعتماد برای حرکت زمین قبل از اینکه شما باعث می شود همه چیز به مراتب راحت تر است.

حکایت 4 به شدت نیاز به یک مکانیک بود. یک تاجر برخورد در تمام انواع مانت بسیار عالی خواهد بود برای دیدن به خصوص اگر هر یک از آنها آمده با طیف وسیعی از مهارت های مختلف. ظاهر خود را حتی می تواند منعکس کننده جایگاه اخلاقی از شخصیت ما پوشیدن شاخ شیطان یا فرشته بال به عنوان یک نتیجه.

داستان حماسی

به بسیاری از Fable 3 بود یک بیت از یک ناامیدی. داستان به پایان رسید با یک anticlimactic زار زار گریه کردن که موفق به ارائه یک حماسه جهانی در پایان دادن به جنگ Lionhead شده بود تا ساختمان را برای ده ها ساعت. بیش از آن بود در دقیقه ترک یک طعم و مزه بد در دهان ما به عنوان اعتبارات نورد.

ما می خواهیم حکایت 4 برای تحویل در گفتن حماسی و در عین حال داستان شخصی است که دهانه تمامیت انگلیس. حکم بیش از پادشاهی خود را به اثبات رسانده ضرر در Fable 3, بنابراین شاید بیشتر خاموش و موقعیت در اوایل ساعت را در نتیجه یک تجربه با ارزش تر.

آنچه شما می خواهم برای دیدن از حکایت 4? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @<url> و یا ایمیل ویرایشگر زیر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن