اپل AirPods استودیو هدفون هزینه خواهد شد بیش از AirPods Pro – گزارش

اپل شایعه مارک over-ear headphones خواهد بود به نام AirPods, استودیو, با توجه به یک ادعا اپل خودی. جان Posser

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

اپل شایعه مارک over-ear headphones خواهد بود به نام AirPods, استودیو, با توجه به یک ادعا اپل خودی.

جان Posser از صفحه اول فن آوری ساخته شده است که چند پیش بینی بیش از آینده محصولات اپل به تازگی reckons اپل چوب با AirPods نام تجاری برای آینده آزاد کند.

Prosser همچنین معتقد است این هدفون موسوم B515 خواهد شد و قیمت $349 در ایالات متحده است که به خطی با چه شرکت هزینه برای بیت Studio3 هدفون بی سیم. اما آن را بیش از $249 شرکت می پرسد برای AirPods Pro در گوش جوانه.

این قیمت گذاری نیز قرار داده اپل در رقابت با همین قیمت هدفون از امثال بوز و سونی.

این گزارش می آید در میان شایعات اپل ممکن است در حال آماده شدن برای راه اندازی AirPods استودیو در آینده رویداد WWDC. اپل میزبان آنلاین-تنها رویداد از 22 ژوئن و می تواند انتخاب کنید به اعلام برخی از سخت افزار در کنار رود نرم افزار اطلاعیه ها.

مدتها در انتظار ورود به یک خوشه over-ear headphones بازار می آید در میان گزارش ادعا اپل در حال برنامه ریزی یک محصول با تنظیم قطعات است که می تواند جابجا در داخل و خارج. بسیار مدولار طبیعت طراحی خواهد از ویژگی های مغناطیسی و قطعات با توجه به بلومبرگ گزارش.

در ماه آوریل بلومبرگ را Mark Gurman گفت: کاربران را قادر به سفارشی کردن هدفون خود را در همان راه آنها خواهد یک دیده بان اپل. برای مثال با باندهای مختلف برای تناسب اندام و مد.

بر اساس این گزارش این شرکت قصد دارد با استفاده از H1 تراشه به منظور جفت شدن سریع و همچنین به عنوان فعال نویز با تکنولوژی محبوب در AirPods Pro earbuds.

به گزارش تصمیم به ادامه AirPods نام تجاری است که تا حدودی کنجکاو با توجه به AirPods دارای یک معنای خاص اما شاید این شرکت تصمیم گرفته است تداوم است و بهترین راه رو به جلو است. کلمه "Pod" آیا تمایل به معنی موسیقی به اپل زمانی که یکی معتقد به HomePod سخنرانان بیش از حد.

شما با خرید اپل شایعه AirPods استودیو هدفون بی سیم اگر/وقتی که آنها وارد ظرف چند ماه آینده? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن