مرد جمع آوری 95 میلیون برنده تمام پولها تا لباس پوشیدن و به عنوان Darth Vader

برنده برنده تمام پولها است که احتمالا رویای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان و در حالی که برنده زشت و ناپسن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399
برنده برنده تمام پولها است که احتمالا رویای میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان و در حالی که برنده زشت و ناپسند مقدار پول برای تلفن های موبایل مانند وجود دارد اشکالاتی به آن وجود دارد. دلیل این است که معمولا در قرعه کشی شرکت های عشق را به اطلاع عموم برندگان و به نوبه خود این باعث ایجاد برخی از مشکلات.
تبلیغات

برای مثال توسط عموم شناسایی و اعلام برنده آن می تواند منجر به برنده بودن هدف به سرقت داشتن مردم آنها را بپرسید به قرض گرفتن پول ، این است که چرا در جامائیکا یک مرد به نام W. Brown تصمیم به مقابله با این توسط پانسمان تا به عنوان Darth Vader زمانی که او رفت و به جمع آوری 95 میلیون برنده تمام پولها برنده.

صحبت کردن با جامائیکا Gleaner نقل است گفت: "من می خواهم برای تصمیم گیری است که بهترین چیز برای انجام این کار قبل از صرف هر چیزی. من نیاز به تصمیم می گیرید چه اهداف من هستند اما من می دانم که من می خواهم به یک اتوبوس. زندگی همواره بسیار خشن است. من از یک خانواده فقیر, گاهی اوقات من نمی توانستم به مدرسه بروند چون پدر و مادرم آن را ندارد اما من به خودم گفتم که خدا به من کمک خواهد کرد یک روز, بنابراین من می تواند کمک به خانواده من است."

دستیار معاون رئیس جمهور سیمون کلارک-کوپر از گروه شرکت ارتباطات در عالی سرمایه گذاری محدود پشتیبانی قهوه ای تصمیم به آمدن در لباس مبدل. "متاسفانه جامائیکا است که مانند دیگر بازارها است. در بازارهای دیگر آنها لزوما آن را انجام دهد اما در اینجا من فکر می کنم انتخاب کردن آنها به انجام آن خود را امن نگه دارید. ما در حال رفتن به آنها بگویید که به انجام است که به دلیل ایمنی خود را از بالاترین اهمیت برای ما نیز هست."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره جنگ ستارگان. منبع: عصر ایران



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن