نحوه چت صوتی در نینتندو سوئیچ

سوئیچ نمی آید با یک ساخته شده در میکروفن پس هیچ راه آسان برای چت صوتی در نینتندو سوئیچ – اما شما می توانید شرو

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

سوئیچ نمی آید با یک ساخته شده در میکروفن پس هیچ راه آسان برای چت صوتی در نینتندو سوئیچ – اما شما می توانید شروع به یک گفتگو از طریق Nintendo سوئیچ آنلاین برنامه.

هر بازی دارای یک راه متفاوت برای بازیکنان برای فعال کردن چت صوتی در نینتندو سوئیچ اما در اینجا یک نمای کلی از آنچه که شما باید انجام دهید اگر شما می خواهید برای کباب کردن دوستان خود را هنگامی که شما ضرب و شتم آنها را در چیزی شبیه به Mario Kart.

  • دانلود نینتندو سوئیچ آنلاین برنامه به گوشی شما و ورود به سیستم خود را با استفاده از نینتندو اعتبار – شما نیاز به ایجاد یک حساب کاربری اگر شما در حال حاضر نیست که یک. هنگامی که آن را لود کلیک کنید "صوتی چت" بر روی صفحه اصلی برنامه.
  • بعدی راه اندازی سوئیچ بازی شما می خواهید بازی و وارد "حالت" در تعویض بازی است که پشتیبانی از چت صوتی. این است که معمولا فقط چند نفره آنلاین نسخه از بازی, اما در برخی از بازی ها آن را فقط کار می کند در بیشتر مسابقه خاص-حالت است.
  • شما باید ببینید که سریع گفت: "شروع به چت صوتی?" به نظر می رسد بر روی تلفن خود را. آمار قبول و شما می توانید شروع به چت با دوستان خود/ رقبا/ اقوام دور.

مرتبط: بهترین بازی های چند نفره

با استفاده از سوئیچ برنامه بدان معنی است که شما نمی توانید لذت بردن از بازی های صوتی به طوری که آن را نه کامل راهحل از نینتندو است.

برخی از بزرگ بازی های چند نفره مانند Fortnite – به شما اجازه شما به برق وصل کردن هدست مستقیم به سوئیچ خود را و شروع به سطل زباله-صحبت کردن مخالفان خود را. این واضح است که بسیار ساده تر گزینه ای برای چت صوتی در نینتندو سوئیچ پس از آن خوب خواهد بود اگر ما شاهد بازی های بیشتری در توسعه این ویژگی در آینده است.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

تا آن زمان هر کسی که می خواهد یک روش ساده می توانید همیشه توسل به Facetime و یا اختلاف یا حتی سعی کنید با یک تماس تلفنی ساده اگر آنها اجتناب از این برنامه در دسترس نباشد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن