Fortnite اجرا خواهد شد در 90 فریم در ثانیه در وان پلاس 8 تلفن

وجود دارد راه های مختلف پارسه می توانید بهبود خود را در بازی های آنها بازی کند. این می تواند سخت افزاری که در

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399
وجود دارد راه های مختلف پارسه می توانید بهبود خود را در بازی های آنها بازی کند. این می تواند سخت افزاری که در آن داشتن یک بیشتر پاسخگو صفحه کلید و یا موس می تواند کمک به, بهتر, صوتی, کامپیوتر را سریع تر و به همین ترتیب. نرخ فریم نیز یافت شده است برای کمک به بهبود تجربه بازی خود را و به زودی وان پلاس 8 صاحبان ممکن است یک مزیت است.
تبلیغات

اگر شما خود وان پلاس 8 گوشی شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که در یک معامله زده با, حماسه بازی ها, وان پلاس 8 تلفن قادر خواهد بود برای اجرای Fortnite در اذوقه و نوشابه صاف 90 فریم در ثانیه. این اصل را به وان پلاس 8 تنها گوشی قادر به اجرای بازی در آن نرخ فریم هر چند شما ممکن است بخواهید به نگاهی توجه داشته باشید از این.

دلیل این است که به منظور دستیابی به نرخ های فریم بالاتر شما خواهد بیشتر نیاز به سخت افزار قدرتمند. از آنجا که تلفن در حال حاضر منتشر شده است, آن را مانند OnePlus جادویی می تواند به ارتقاء سخت افزار خود گوشی بنابراین به جای این بازی نیاز به اجرا در تنظیمات پایین تر به منظور ضربه که 90 فریم در ثانیه خوانده شده را علامت.

اما اگر بالاتر از نرخ فریم است که بیشتر برای شما مهم تر از کیفیت گرافیکی و سپس این می تواند چیزی برای نگاه به جلو به. با توجه به Tim Sweeney , موسس و مدیر عامل شرکت, حماسه بازی ها "این یک گام بزرگ رو به جلو و در کنار بهبود عملکرد این تیم را ساخته اند در مورد FPS Fortnite در یک وان پلاس دستگاهی است برای رفتن به یک تجربه عالی."

در زمینه تلفن های همراه >بازی های. بیشتر بخوانید درباره اندیشه, برنامه, حماسه, Fortnite نبرد رویال, وان پلاس و وان پلاس 8. منبع: ورزش.یاهو



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن