محققان توسعه داده اند آنتی بادی هستند که اثبات موثر در برابر Coronavirus

مسابقه برای پیدا کردن یک درمان, درمان و واکسن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس است که هنوز هم بسیار plaguin

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

مسابقه برای پیدا کردن یک درمان, درمان و واکسن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس است که هنوز هم بسیار plaguing کل جهان است. این است زیرا بدون چنین گزینه های زندگی هرگز قادر خواهد بود به طور کامل به حالت عادی بازگشت اما خبر خوب وجود دارد به عنوان آن به نظر می رسد که گروه های جداگانه از محققان به نظر می رسد به برخی از شانس در حال توسعه آنتی بادی است که نشان می دهد نشانه های امیدوار کننده.

تبلیغات

این تیم تحقیقاتی آمده از نقاط مختلف جهان از جمله هلند و اسرائیل و ژاپن است. محققان موفق شد در حال توسعه قوی آنتی بادی است که به نظر می رسد تحت آزمایشگاه شرایط به نظر می رسد قادر به خنثی کردن ویروس. مانند ما گفت: اینها تحت شرایط آزمایشگاه به این معنی که معلوم نیست چگونه آن کار خواهد کرد در انسان و اگر از آن خواهد شد فقط به عنوان موثر است.

صحبت با نگهبان محقق Berend-Jan بوش از دانشگاه اوترخت گفت: "چنین خنثی سازی بادی دارای پتانسیل برای تغییر این دوره از عفونت در میزبان آلوده, حمایت از ویروس ترخیص کالا از گمرک و یا محافظت از یک مثلا فردی که در معرض ویروس." نیازی به گفتن نیست که تا کنون تمام این داروها را باید یک تن از موانع برای غلبه بر قبل از آنها حتی می تواند در نظر گرفته شود موثر و امن برای توده ها به طوری که ما می تواند در برای صبر کنید.

در این میان شرکت های دیگر در حال کار بر روی واکسن مانند مدرن که امید به حرکت بر روی فاز دوم آن در دادگاه است. نیز وجود دارد برخی که شناور بیشتر بحث ایده های مانند عمدا آلوده سالم میزبان با این ویروس کمک به سرعت بخشیدن به این آزمایشات است.

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 سلامت و علم است. منبع: bgr



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن