AirPods Pro مقابل AirPods (2019): که بی سیم earbud بهترین است ؟

AirPods Pro مقابل AirPods: اپل اعلام کرد AirPods Pro با هیاهو کمی مباهات طراحی جدید و فعال لغو سر و صدا. آنها

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

AirPods Pro مقابل AirPods: اپل اعلام کرد AirPods Pro با هیاهو کمی مباهات طراحی جدید و فعال لغو سر و صدا. آنها به ارزش بیش موجود AirPods?

نسخه حرفه ای وارد چندی پس از به روز رسانی AirPods (2019) انجام داد و در آن مشخص شده تغییر در جهت فن آوری های غول پیکر. آنها گران تر اما آنها نیز از ویژگی های بیشتر

اگر شما به دنبال یک جفت جدید از earbuds برای رفتن با آی فون خود را که از AirPods Pro مقابل AirPods شما باید دریافت کنید?

مرتبط: بهترین های بی سیم از Earbuds

AirPods Pro مقابل AirPods – قیمت

این AirPods می تواند به عنوان کم به عنوان قیمت £120. این نسخه است که می آید بدون شارژ بی سیم مورد. بی سیم مورد نسخه تا به حال یک RRP £199 اما شما در حال حاضر می توانید آنها را پیدا کنید برای £159.

در 249 پوند به AirPods نرم افزار باید به طور قابل توجهی بالاتر قیمت می باشد. آنها, اما, اند, ویژگی های پیشرفته تر از استاندارد AirPods.

مرتبط: بهترین سر و صدا لغو هدفون

AirPods Pro مقابل AirPods 2 – طراحی

به روز شده 2019 AirPods یکسان هستند به تکرار برای اولین بار, اما AirPods Pro پیشنهاد بسیار رادیکال تر طراحی از ما در حال استفاده از AirPods درست محدوده های بی سیم.

در حالی که ساقه باقی مانده است AirPods Pro دارای کنترل های لمسی برای پخش و تماس در پایین آن. براق مشخصات دست نخورده باقی می ماند اما در گوش مسکن بزرگتر است و در حال حاضر می آید با گوش سیلیکونی-راهنمایی به طوری که آنها را می توان تغییر به تناسب بزرگتر یا کوچکتر گوش. بر خلاف AirPods (2019) آنها نقب زدن به گوش و به جای نشستن بر روی لبه آن.

وجود دارد سه اندازه مختلف از گوش-راهنمایی – کوچک متوسط و بزرگ. برای افزایش راحتی AirPods Pro یک دریچه به تساوی فشار و کاهش ناراحتی ممکن است برخی از تجربه با هدفون گوش

اپل هرگز تایید و نه تکذیب یک IP امتیاز برای آن AirPods اما ما می دانیم که جوانب مثبت امتیاز دارد تا به IPX4. صدور گواهینامه که به معنی آنها می تواند زنده ماندن برخی از آب و عرق که باعث می شود آنها بهتر است برای زمانی که آن را باران و با جا بهتر است بیشتر مفید برای تمرینات بیش از حد.

وقتی که می آید به طراحی و راحتی و مناسب این AirPods Pro به راحتی طول می کشد تا پیروزی در اینجا.

مرتبط با: AirPods Pro 2 – آنچه که در مورد ANC بی سیم از earbuds

AirPods Pro مقابل AirPods 2 – امکانات

H1 تراشه معرفی شده در AirPods مورد استفاده قرار می گیرد AirPods Pro. آن را قادر می سازد بدون دست سیری تعامل و کمتر صوتی با زمان نهفتگی. عمر باتری هر دو AirPods و AirPods Pro 5 ساعت از پخش صوتی 3.5 ساعت زمان مکالمه و هنگامی که کنگره مشغول است در این نرم افزار باتری قطره به 4.5 ساعت است.

لغو سر و صدا فعال (ANC) و اصلاحی به معنای طراحی نرم افزار این است که بهتر است در انزوا سر و صدا (مسدود کردن صداهای خارجی). برای کسانی که هنوز هم می خواهم به شنیدن آنچه که در اطراف آنها طرفدار شفافیت حالت کاربران می دهد گزینه ای برای گوش دادن به موسیقی خود را و همچنین شنیدن آنچه در محیط اطراف است.

پرسم AirPods نرم افزار همچنین دارای یک سنسور نیرو بر روی ساقه و یک شیر وجود دارد سوئیچ بین ANC و شفافیت حالت. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بازی/توقف آهنگ یا قبول/پایان تماس در حالی که کنترل حجم باقی مانده جاسازی شده در مرکز کنترل بر روی دستگاه های iOS.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این AirPods Pro که نسخه استاندارد نیست گوش نوک مناسب آزمون است. این آزمون کیفیت مهر و موم و به شما می گوید که آیا شما نیاز به تنظیم قرار دادن. آن نیاز به هر دو earbuds به گوش وارد و 'الگوریتم های پیشرفته' تشخیص اینکه آیا هر یک از گوش و نکته این است که اندازه مناسب/مناسب است.

درست مثل طراحی بخش AirPods Pro برنده توسط یک حاشیه بزرگ.

مرتبط با: AirPods 3 – آنچه شما نیاز دارید در اپل بعدی واقعی بی سیم از earbuds

AirPods Pro مقابل AirPods 2 – صدا

کیفیت صدا همواره مسئله برای AirPod محدوده. سست کاري مناسب از AirPods مجاز برای یک فقیر مهر نتیجه شستشو از صدا است که به رقابت با پخش صوتی.

که دیگر مورد با AirPods Pro. ما اغلب اخراج کیفیت صوتی, اما آن را به عنوان آسان نیست برای انجام این کار با نرم افزار. صدای آنها بسیار خوب در سراسر بسیاری از ژانرهای موسیقی با توجهی عمیق تر باس بهبود جزئیات و وضوح بیشتر. صدا است گسترده تر و حرفه ای ارائه یک صدای گرم است که به طور کامل وجود ندارد و از استاندارد بی سیم از earbuds.

در مقایسه با استاندارد AirPods و 'عادی' نسخه ضعیف باس-پاسخ و پیچیده آهنگ باید تمایل به ارائه بدون مقدار وضوح و یا سازمان است. خواننده حداقل به خوبی انجام می شود اما شما باید به عامل است که با چنین فقیر انزوا سر و صدا با هدفون باید به رقابت با صدای بلند, محیطی مانند قطار و هواپیما و یا مناطق.

مرتبط با: AirPods استودیو − چه انتظار از اپل بیش از گوش

AirPods Pro مقابل AirPods 2 – حکم

این AirPods Pro یک بهبود بزرگ بیش از استاندارد AirPods. در واقع با تغییرات و پیشرفت به ارمغان آورد در این امر می تواند سخت نمی شود بهتر است. با جا بهتر است آنها شما بهتر است. لغو سر و صدا فعال این معنی است که می توانید بسته بیشتر سر و صدا و کیفیت صدا است که فراز و نشیب بهتر است.

تنها علامت سوال این است که آیا شما می خواهم می خواهم به پرداخت حق بیمه قیمت برای AirPods Pro. ما می خواهم بگویم بله آنها بسیار بهتر است و اگر شما به دنبال یک اپل هدفون برای رفتن با آی فون خود را بهترین آنها در دسترس است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن