محققان توسعه پزشکی پوشیدنی فقط با استفاده از مداد و کاغذ

این روز با همه چیز بودن دیجیتال با استفاده از قلم/مداد و نوشتن بر روی کاغذ تقریبا احساس کهنه است. اما به نظر م

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399
این روز با همه چیز بودن دیجیتال با استفاده از قلم/مداد و نوشتن بر روی کاغذ تقریبا احساس کهنه است. اما به نظر می رسد که شاید ما نباید خیلی سریع به اخراج فروتن مداد و کاغذ فقط رتبهدهی نشده است, به ویژه هنگامی که محققان کشف کرده اند که ممکن است به ایجاد پزشکی wearables با استفاده از چیزی جز آن.
تبلیغات

با تشکر به یک تیم از محققان دانشگاه میسوری آنها کشف کردند که مداد که هسته ساخته شده از بیش از 90 درصد گرافیت در واقع قادر به انجام یک مقدار قابل توجهی از انرژی در هنگام نوشتن در دفتر تامین کاغذ. این به این معنی است که گرافیت را می توان به عنوان یک سنجش الکترود در حالی که کاغذ را ذاتی انعطاف پذیر قابلیت به این معنی است که آن را می توان در هر نقطه بر روی بدن و برابر/منحنی در اطراف بخشی از بدن و پوست است.

نیز وجود دارد که وارونه از, چگونه کاغذ و مداد به نظر می رسد به آسانی در دسترس و نسبتا ارزان هستند, به علاوه وجود دارد مزایای زیست محیطی به عنوان آنها تمایل به تنزل سریع تر نسبت به پلاستیک. آنها همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سرعت ایجاد سنسورها و کمک بیشتر راه حل های شخصی.

با توجه به ژنگ یان استادیار در دانشکده مهندسی "برای مثال اگر یک فرد دارای یک خواب موضوع ما می تواند در قرعه کشی یک پزشکی دستگاه است که می تواند کمک به مانیتور که فرد خواب سطوح. و یا در کلاس درس یک معلم می تواند تعامل دانش آموزان با ترکیب ایجاد یک دستگاه پوشیدنی با استفاده از مداد و کاغذ را به یک طرح درس. این کم هزینه به راحتی قابل تنظیم رویکرد می تواند به دانشمندان اجازه می دهد برای انجام تحقیقات در خانه مانند در طول یک بیماری همه گیر."

در زمینه پزشکی. بیشتر بخوانید درباره, سلامت, علم و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: news.missouri.edu



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن