نیوزیلند بیشتر یا کمتر حذف Coronavirus

روزمره, هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم که در حال آلوده شدن و یا کسی که در حال مرگ از بیماری همه گیر کوروناوی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 خرداد 1399

روزمره, هنوز هم وجود دارد بسیاری از مردم که در حال آلوده شدن و یا کسی که در حال مرگ از بیماری همه گیر کوروناویروس. هنوز هم وجود دارد بسیاری از کشورها وجود دارد که در حال تلاش برای به دست آوردن آن را تحت کنترل اما اگر یکی از استحکامات امید آن خواهد بود نیوزیلند به عنوان کشور اساسا اعلام کرد که آنها باید حذف ویروس در درون مرزهای آن.

تبلیغات

این بود که نشان داد این کشور نخست وزیر Jacinda Arden که از اعلام روز دوشنبه. برای اولین بار از ماه فوریه آنها را ثبت جدید فعال موارد و به عنوان نتیجه کشور خواهد بود بلند کردن بسیاری از محدودیت های آنها تا به حال به محل قرار در طول همه گیر

مرزهای این کشور هنوز هم انتظار می رود بسته باقی می ماند که بدان معنی است که شما نمی قادر خواهد بود به بازدید از نیوزیلند برای هم بودن اما در حال حاضر کسانی که زندگی در این کشور می تواند انتظار زندگی برای بازگشت به حالت عادی بازگشت (به یک رشته خاص). ما باید اشاره کنم که این به این معنا نیست که زلاند نو می توانید استراحت به طور کامل به عنوان با توجه به Arden, آنها هنوز هم "راه طولانی به سفر نشده است".

نیوزیلند ستایش شده است توسط بسیاری از سراسر جهان به عنوان پس از انجام یک نمونه کار از دست زدن به این بیماری همه گیر که در آن کشور قفل شده است و مرزهای آن و اجرا و محدودیت های بسیار در اوایل. این پاسخ اولیه به آنها اجازه دریافت یک دسته بهتر در این وضعیت با این کشور گزارش فقط بیش از 1500 موارد و 22 مرگ و میر در کل.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و سلامت. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن