عمل سریع, Xbox One, کنترل کننده های موجود در انبار و فروش برای مدت زمان محدود

به عنوان کسی که سعی دنبال یکی می دانید Xbox One کنترل در تامین کوتاه مدت هستند در حال حاضر وجود دارد اما برخی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

به عنوان کسی که سعی دنبال یکی می دانید Xbox One کنترل در تامین کوتاه مدت هستند در حال حاضر وجود دارد اما برخی هنوز در وحشی اگر شما می دانید که به کجا نگاه کنند و ما در بر داشت یکی از بهترین معاملات در خارج وجود دارد.

در نظر گرفتن یک نگاه سریع در آمازون و Currys PC World, از چند سهام است که آنها را ترک کرده اند, شما می توانید انتظار به پرداخت در هر نقطه بین 50 پوند و پوند 80 بسته به آنچه که شما پس از هستی. از سوی دیگر تایید eBay فروشنده stockmustgo در حال حاضر اضافی 10% سهام آن از Xbox One کنترل در پرداخت.

با سهام در سوال در حال حاضر در حال کاهش بدهکار بودن به حرفه ای, مرمت اضافی 10% تخفیف بدان معنی است که شما می توانید انتخاب کنید تا اضافی کنترل برای عنوان کمی به عنوان £40.49 – heck از بسیاری ارزان تر از زمان درخواست قیمت جاهای دیگر.

حتی بهتر از تخفیف نیز به یک دسته کامل از نسخه ویژه, کنترل, که, با وجود اینکه کمی بیشتر هزینه نگاه کاملا فوق العاده است. کنکوری خزنده edition قطعا طول می کشد کیک مسلما بهترین و به دنبال کنترل از هر کنسول از این نسل است.

اگر شما شده است تعجب که چرا سهام از ایکس باکس یکی از کنترل شده است, بنابراین سخت است, شما می توانید پین سرزنش مستقیما در دو عامل: آینده ایکس باکس سری X راه اندازی و تاثیر Covid-19 در تولید زنجیره تامین است.

پلی استیشن طرفداران نیز اتفاق افتاده همان سرنوشت با PS4 کنترل مسلما حتی نادرتر این روز است. کافی است برای گفتن اگر شما در حال حاضر چند کنترل در خانه خود را و سپس نظر خودتان را خوش شانس.

برای هر کس دیگری این یکی از بهترین معاملات در خارج وجود دارد برای جوراب زنانه ساقه بلند. پس از همه, در حال حاضر که ما در حال صرف زمان بیشتری را در داخل خانه از همیشه قبل از در حال حاضر زمان مناسب برای لذت بردن از برخی از کلاسیک نیمکت co-op. چاک در یک جامد چند نفره عنوان مثل Borderlands 3 یا Cuphead و این یک راه عالی برای صرف یک بعد از ظهر.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن