محقق کشف جدید صاعقه نقص که میلیون ها نفر از رایانه های شخصی

در حالی که بسیاری از سازندگان کامپیوتر شده اند بیش از پیش مشتاق به اتخاذ Thunderbolt به کامپیوتر خود مایکروساف

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399
در حالی که بسیاری از سازندگان کامپیوتر شده اند بیش از پیش مشتاق به اتخاذ Thunderbolt به کامپیوتر خود مایکروسافت باقی مانده است به عنوان یکی از معدود است که نه با استناد به مسائل مربوط به امنیت به عنوان یکی از دلایل به همین دلیل است. معلوم می شود که مایکروسافت نگرانی در واقع معتبر به خصوص با رعد نقص امنیتی کشف شده است که می تواند میلیون ها نفر از رایانه های شخصی آسیب پذیر است.
تبلیغات

این است که با توجه به کشف توسط Eindhoven University of Technology محقق Björn Ruytenberg که در آن او در بر داشت یک نقص در صاعقه است که اجازه می دهد یک مهاجم برای به دست آوردن دسترسی کامل به کامپیوتر داده و حتی دور زدن هارد دیسک رمزگذاری در مراحل و چیز ترسناک است که در آن طول می کشد فقط پنج دقیقه به جلو.

قبل از اینکه شما شروع به نگران شدن آن باید توجه کرد که این هک/حمله نیست دقیقا آسان به جلو. در حالی که یک هکر ماهر می تواند در حدود 5 دقیقه آن را نیاز به دسترسی فیزیکی به کامپیوتر شما و یا لپ تاپ و آن را نیز نیاز به آنها را به باز کردن آن. این به این معنی است که اگر شما نگه داشتن لپ تاپ خود را بر روی شخص خود را در همه زمان ها وجود دارد یک فرصت خوب است که شما هرگز سقوط طعمه به این حمله است.

با توجه به Ruytenberg که لقب حمله روش "Thunderspy", "از همه بد خدمتکار نیاز به انجام است باز کردن یک صفحه ضمیمه یک دستگاه لحظه ای reprogram سیستم عامل reattach یک صفحه و بد می شود دسترسی کامل به لپ تاپ. همه از این می تواند انجام شود در کمتر از پنج دقیقه."

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره هک و امنیت. منبع: سیمی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن