سامسونگ Galaxy Z برابر 2: اخبار, شایعات و آخرین نشت

گزارش های جدید باید به ظاهر پرده برداری از نام سامسونگ بعد تاشو – سامسونگ Galaxy Z برابر 2. بررسی مورد اعتماد

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

گزارش های جدید باید به ظاهر پرده برداری از نام سامسونگ بعد تاشو – سامسونگ Galaxy Z برابر 2. بررسی مورد اعتماد است وارد آخرین اخبار, شایعات و اطلاعات به روز نگه دارید تا به روز با آینده foldable.

این نظریه در اطراف نام سامسونگ بعد تاشو بیشتر پشتیبانی شده توسط یک تغییر ناگهانی در ما وب سایت که می بیند 'Galaxy Z' ذکر شده قبل از "Galaxy برابر' در URL از برابر صفحه (از طریق GSMarena).

Galaxy Z برابر 2 تاریخ انتشار

این گوشی با توجه به منتشر خواهد شد "به زودی" یک گزارش از Sammobile پیشنهاد کرد اما ما هیچ بتنی تاریخ و در این مرحله اطلاعات نازک بر روی زمین است. آن می تواند در کنار سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 سری است که تمام مجموعه می شود منتشر شده در آگوست 5.

کره ای, انتشار, 'بل' قبلا کشف شده است که این دستگاه جدید بود موسوم به 'شکوفه'. آنها بر این باورند اصلی موسوم به سیگنال های 'شکوفه' سامسونگ حضور در foldables بازار و در ابتدا پیشنهاد کرد که foldable می شود منتشر شده در ماه آوریل است. در حال حاضر coronavirus و در رفتن محدودیت ها در صنعت به معنای آن است که انتشار خواهد شد خیلی زود.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

Galaxy Z برابر 2 طراحی

ما در حال انتظار برای یک خروج از طرح اصلی Samsung Galaxy برابر شده است. این گوشی انتظار می رود که بزرگتر پوشش صفحه نمایش به همراه آن 7.7 اینچ صفحه اصلی تاشو صفحه نمایش. البته از آن خواهد رسید بسته بندی بسیار چشمگیر مشخصات ورق و 5G قابلیت های بیش از حد.

یکی از اصلی ترین انتقادات به اصلی Galaxy برابر شد چگونه مورخ بیرونی 'پوشش روی صفحه نمایش نگاه تا حد زیادی به لطف بزرگ ناهنجاری. این به نظر می رسد که خطاب در این گوشی جدید است.

بلومبرگ اوایل سپتامبر گزارش ادعا کرد که فلیپ تلفن طعم کهکشان بعدی foldable بسته خواهد بود بلند 6.7 اینچ صفحه نمایش. آن را بسته یک صفحه نمایش AMOLED از آنجا که این فن آوری قادر می سازد که چنین تاشو طرح در وهله اول.

Galaxy Z برابر 2 مشخصات

به عنوان کاملا چگونه چشمگیر Galaxy Z برابر 2 مشخصات خواهد بود و ما تقریبا در تاریکی چپ در این مرحله است. سامسونگ مجبور خواهد شد به برخی از روی حیله و تزویر تصمیمات متعادل مشتری اولویت های بین آخرین سخت افزار داخلی و قیمت پایین تر.

یکی دیگر از نشت (در زیر) پیشنهاد گوشی عرضه خواهد کرد و با دو رنگ گزینه های قیمت پایین تر و 256 GB از ذخیره سازی.

Galaxy Z برابر 2 قیمت

اصلی Galaxy برابر با یک پوند 1900 قیمت.... ما در حال انتظار برای Galaxy Z برابر 2 به توان کمی ارزان تر – اگر فقط به این دلیل که صفحه نمایش تاشو تکنولوژی تا به حال بیشتر از یک پخش در بازار در این نقطه است.

امیدوارم این شرکت خواهد اعتصاب یک تعادل سالم بین فن آوری به روز رسانی و در دسترس تر قیمت-نقطه.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آخرین foldables نگاهی به ما کامل تصویری مختصر و مفید 2020 از بهترین و در دسترس تاشو دستگاه های زیر است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن