فوجی فیلم گزارش شده است که یک دوربین جدید اواسط برد در آثار

فوجی فیلم به خاطر دوربین های بدون آینه ٔ بالا مانند ایکس-پرو۳، ایکس-ت۴ و ایکس اچ۱ شناخته شده است. با این حال ،

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

فوجی فیلم به خاطر دوربین های بدون آینه ٔ بالا مانند ایکس-پرو۳، ایکس-ت۴ و ایکس اچ۱ شناخته شده است. با این حال ، این دوربین ارزان نیست و اگر شما از طرفداران فوجی فیلم اما نمی خواهید برای شکستن بانک ، شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که شرکت می تواند در واقع یک دوربین جدید اواسط محدوده در آثار داشته باشد.

تبلیغات

به غیر از دوربین هایی که در بالا به آن اشاره کرده بودیم، این شرکت دارای برخی دوربین های میان برد مانند X-T30 و X-E3 است، اما بر اساس گزارشی از فوجی شایعات، آنها از منابع خود شنیده اند که ظاهراً فوجی فیلم دو دوربین جدید میان برد در کارها دارد و حداقل یکی از آن دوربین ها بخشی از ترکیب با نام تجاری جدید خواهد بود.

این بدان معنی است که ممکن است لزوماً جانشین X-T30 یا X-E3 نباشد و می تواند چیز دیگری کاملاً باشد. ما مطمئن نیستیم که این چه نوع دوربینی خواهد بود یا چه چیزی می تواند به صف بیاورد که دوربین های دیگر نمی توانند، بنابراین ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم. در مورد زمانی که این دوربین ها اعلام خواهد شد, ظاهرا شرکت در حال هدف قرار دادن آنها را تا پایان سال مالی ژاپن است که مارس 2021, که بدان معنی است که می تواند هر زمان از هم اکنون تا مارس 2021.

آن را با یک دانه نمک برای در حال حاضر، اما چک کردن با ما بعد که در آن امیدوارم جزئیات بیشتر آشکار خواهد شد.

در زمینه عکس ویدیو >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های دیجیتال, فوجی فیلم و دوربین های بدون آینه. منبع: فوجی شایعات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن