Spotify در حمله جدید "حق بیمه Duo' طرح مشترک

وقتی که می آید به جریان موسیقی در خانه Spotify می داند که وجود دارد احتمالا بیش از یک نفر که ممکن است می خواهم

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

وقتی که می آید به جریان موسیقی در خانه Spotify می داند که وجود دارد احتمالا بیش از یک نفر که ممکن است می خواهم به جریان. این است که چرا این شرکت دارای یک طرح خانواده که گروه کاربران هم به همان طرح در هزینه ارزان تر از برنامه های فردی. اما اگر آن را فقط شما و شریک زندگی خود را?

تبلیغات

اگر شما نمی نیاز به یک Spotify در برنامه خانواده, سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که این شرکت پس از راه اندازی جدید حق بیمه Spotify در دو طرح. به عنوان نام آن پیداست این دو طرح است که به منظور به اشتراک گذاشته شده توسط دو نفر در همان زمان احتمالا شما و شریک زندگی خود را زندگی می کنند در همان خانواده است.

با توجه به Spotify "با تازه نورد کردن حق بیمه Duo هر فن می شود فرد خود را حساب حق بیمه به طوری که آنها می تواند هر دو به طور کامل لذت بردن از مزایای حق بیمه Spotify در. این شامل آگهی رایگان در تقاضا گوش دادن و فروشگاه ما بیش از 50 میلیون آهنگ و همچنین دسترسی به بیش از 1 میلیون پادکست عناوین. چه تر است, حق بیمه Duo مشترکین می توانید گوش دادن به لیست پخش خود را در هر زمان به صورت جداگانه بدون وقفه و دسترسی به منحصر به فرد دو مخلوط به طور منظم به روز رسانی لیست پخش ساخته شده فقط برای دو نفر از آنها را به کشف های صوتی هر دو آنها را دوست دارم."

هزینه حق بیمه دو طرح در قیمت $12.99 قیمت یک ماه ساخت آن ارزان تر توسط $2 در مقایسه با شرکت خانواده های عادی طرح و همچنین ارزان تر از دو نفر اشتراک به طور جداگانه.

در زمینه صوتی >عمومی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, موسیقی و Spotify در. منبع: اتاق خبر.spotify در



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن