This Is How Well Apple's A14 Chipset Will Perform

انتظار می رود آیفون ۱۲ گوشی اپل از یک چیپست جدید A14 تغذیه شود. ما انتظار داریم که ارتقاء خواهد شد یک دسته از

توسط POSHTIBANNEWS در 5 شهریور 1399

انتظار می رود آیفون ۱۲ گوشی اپل از یک چیپست جدید A14 تغذیه شود. ما انتظار داریم که ارتقاء خواهد شد یک دسته از تغییرات و پیشرفت بیش از سلف خود را معرفی, اما دقیقا با چقدر ما به دنبال? معلوم شد که A14 می تواند ثابت کند که ارتقاء نسبتا قابل توجهی است.

تبلیغات

این به گفته TSMC است که به تازگی برخی جزئیات را در مورد فرایند ساخت تراشه 5nm خود منتشر کرده است که انتظار می رود A14 تا حد زیادی بر اساس آن باشد. اعداد ممکن است 100٪ یکسان نیست، اما می تواند ما را یک عکس از تقریبا آنچه که ما ممکن است قادر به انتظار از آن رنگ.

از نظر قدرت، A14 ظاهراً ۳۰٪ کارآمدتر از A13 خواهد بود که بر روی فرایند ۷nm ساخته شده است. همچنین تا 15 درصد قدرت بیشتری ارائه خواهد داد، اما همانطور که گفتیم معلوم نیست A14 اعداد مشابهی را ارائه خواهد داد یا اینکه می تواند جایی در وسط باشد. بخش جالب در کارایی قدرت است، به خصوص در برابر شایعاتی که باتری آیفون 12 می تواند ناامید کننده باشد.

با بهبود کارایی قدرت، می توانست هر گونه تغییرات منفی در اندازه باتری آیفون ۱۲ را جبران کند. در هر صورت باید صبر کنیم و برای خودمان ببینیم تا امیدوارم اپل در یکی دو ماه آینده چیزی برای اعلام داشته باشد.

در زمینه اپل >تلفن همراه >شایعات. اطلاعات بیشتر در مورد آی فون، SoC و TSMC. منبع: appleinsider

انتظار می رود ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ گوشی آیفون ۱۲ اپل توسط یک چیپست جدید A14 تغذیه شود. ما انتظار داریم که ارتقاء خواهد شد یک دسته از تغییرات و پیشرفت بیش از سلف خود را معرفی, اما دقیقا با چقدر ما به دنبال? معلوم شد که A14 می تواند ثابت کند که ارتقاء نسبتا قابل توجهی است. این است که با توجه به TSMC که به تازگی منتشر شده برخی از جزئیات در مورد فرایند ساخت تراشه 5nm خود را، که A14 [...]

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن