Pro-Ject Audio unveils new Debut Carbon EVO turntable

اتریشی hi-fi شرکت طرفدار Ject سیستم های صوتی جدید Debut Carbon EVO ویژگی های 8.6 اینچی کربن فیبر tonearm. یک پ

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

اتریشی hi-fi شرکت طرفدار Ject سیستم های صوتی جدید Debut Carbon EVO ویژگی های 8.6 اینچی کربن فیبر tonearm.

یک پخش کننده جدید ضبط در طرفدار Ject صوتی 'sنمادین اولین محدوده turntable وجود دارد ، و نام تجاری اتریشی معتقد است اولین کربن EVO (£ 449) می تواند خود را به عنوان رهبر کلاس در زیر £ 500 بازار تاسیس.

مرتبط با : بهترین جدول تبدیل

به نام اولین تکامل کربن در ایالات متحده، آخرین ویژگی های جدول عطف یکه و معروف طرفدار Ject's تک تکه کربن فن آوری تونترم فیبر، همراه با انتخاب سرعت الکترونیکی جدید، تعلیق موتور جدید و کارخانه نصب شده Ortofon 2M کارتریج فونو قرمز.

محور اولین کربن EVO 8.6 اینچ، یک تکه کربن فیبر خطی آن، استفاده از فیبر کربن انتخاب شده برای خواص صوتی مطلوب خود (و موادی که به ندرت در زیر £ 500 رده بالا می آید). از پیش سوار شده است Ortofon 2M قرمز حرکت کارتریج آهنربا، با طرفدار Ject ادعا سیستم tonearm می تواند در ارائه "کیفیت صدای بالا بالا واقعی کمک" است.

شاسی اصلی از MDF ساخته شده است - برای خواص ضد رسن آن استفاده می شود - با طرفدار Ject بیشتر تضمین ارتعاشات با صفحه نصب جدا موتور درایو AC به حداقل می رسند، در حالی که همچنین نگه داشتن آن سطح با زیر سیستم درایو چاپلوس برای ثبات سرعت. موتور خود را به تحمل برای حداقل سر و صدا طراحی شده بود، و همچنین جدا از شاسی اصلی توسط یک صفحه جدید نصب با TPE- میرانگ. plinth بر سه ارتفاع قابل تنظیم فوت آلومینیوم، با TPE - مینگ برای کمک به دور کردن هر گونه ارتعاشات سفر از طریق سطح آن قرار داده شده بر.

اولین کربن EVO می تواند 33، 45 و 78 دور در دقیقه رکورد بازی و می تواند از طریق یک سوئیچ سه موقعیت راکر راحت (33 - خاموش - 45) کنترل می شود. برای پخش رکوردها در 78 RPM یک کمربند درایو جداگانه عرضه می شود. بعلاوه، سیستم کنترل سرعت، چرخش حرکتی را تضمین می کند که به صورت الکترونیکی برای دقت و ثبات تنظیم شده است.

نه تا (بله، نه) در دسترس هستند، از جمله سه نسخه براق بالا با دست رنگ شده، و پنج رنگ پاستل دست در کنار یک پوشش گردو ظریف. برای دور نگه داشتن گرد و غبار، اولین کربن EVO نیز همراه با پوشش گرد و غبار لولا.

با پیشنهاد قیمت خرده فروشی £ 449 ، طرفدار Ject اولین کربن قرار است به فروش سپتامبر 2020.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن