صفحه 4a آمده می تواند در یک 5G نوع پس از تمام

گوگل برای راه اندازی خود را گوشی های هوشمند جدید گوگل صفحه 4a. در ابتدا شایعاتی وجود دارد که این گوشی را می تو

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

گوگل برای راه اندازی خود را گوشی های هوشمند جدید گوگل صفحه 4a. در ابتدا شایعاتی وجود دارد که این گوشی را می توان با Qualcomm Snapdragon 765 چیپ ست به جای Snapdragon 765G chipset, که بدان معنی است که این گوشی را پشتیبانی نمی 5G. این کمی ناامید کننده است.

تبلیغات

اما با توجه به برخی از حفاری توسط 9to5Google آنها کشف کرده اند که می تواند وجود داشته باشد یک صفحه 4a گوشی با پشتیبانی از 5G اما این جایی است که آن را می شود کمی عجیب و غریب است. به نظر می رسد که گوگل می تواند دو نسخه از صفحه 4a که یکی از آنها داده شده است را با اسم رمز "Sunfish" خواهد شد که غیر 5G نسخه نیز وجود خواهد داشت یک 5G نسخه موسوم به "خاردار".

سپس نیز وجود دارد که اشاره به یک دستگاه موسوم به "Redfin" است که ظاهرا صفحه 5. هر دو خاردار و Redfin ظاهرا خواهد بود و مجهز به Snapdragon 765G چیپ ست در حالی که Sunfish استفاده خواهد شد پایین تر پایان چیپ ست. اشتباه نشده است ؟ ما می دانیم که ما در حال. معلوم نیست در این برهه از زمان چگونه گوگل را افتراق صفحه 4a و صفحه 5 به خصوص اگر آنها هر دو برای اجرای همان سخت افزار است.

همچنین آیا این به این معنی وجود دارد ممکن است یک صفحه 5 XL است که استفاده از پایان بالاتر سخت افزار مانند Qualcomm Snapdragon 865? در هر صورت, آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما امیدوارم گوگل خواهد همه چیز را روشن تا به زودی.

در زمینه تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره 5g و گوگل. منبع: 9to5google



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن