iPad Air در مقابل رفتن سطح 2: کدام تبلت مقرون به صرفه برای شما مناسب است ؟

مایکروسافت پرده برداری جدید به روز رسانی به سطح آن خط امروز و در میان آنها بود و سطح به 2. تکرار دوم از مایکرو

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

مایکروسافت پرده برداری جدید به روز رسانی به سطح آن خط امروز و در میان آنها بود و سطح به 2. تکرار دوم از مایکروسافت مقرون به صرفه 2-در-1 بود تعجب خوش آمدید – اما چگونه آن را نگه دارید تا در برابر آن را بزرگترین رقیب ؟ ما بازمی گردد این دو در برابر یکدیگر برای پیدا کردن که برنده در این تبلت مقرون به صرفه مبارزه: آن iPad Air در مقابل سطح به 2.

اپل تبلت سبک نشسته بین iPad و iPad Mini 5 در اپل خط تا ایجاد خود را به عنوان عالی همه طفیلی برای تبلت-خریدار در بودجه است.

شما می توانید انتخاب کنید تا 64GB iPad Air در حال حاضر برای £479 در حالی که رفتن سطح 2 در دسترس خواهد بود از مارس 12 با قیمت با شروع از تنها £399.

iPad Air در مقابل سطح Go 2 – صفحه نمایش

سطح به 2 داده شده است کمی بزرگتر صفحه نمایش در هزینه از سلف خود, را, دلپذیری, گودی. به 10.5 اینچ صفحه نمایش است که در حال حاضر در تاریخ همتراز با صفحه نمایش در iPad Air به معنی کمی وجود دارد که بین این دو از لحاظ اندازه.

که در آن دو لمس صفحه نمایش واقعا متفاوت است در قطعنامه است. سطح را سرفیس صفحه نمایش 3:2 نسبت ابعاد و 1800 x 1200 قطعنامه در حالی که iPad Air را تن درست نمایش می بالد بیشتر چشمگیر 2224 x 1668 قطعنامه.

مربوط به: سطح Go 2 رسمی است و این مجموعه را در iPad

iPad Air در مقابل سطح Go 2 – مشخصات

IPad Air طراحی شده توسط اپل A12 Bionic SoC – همان تراشه مورد استفاده در آی فون XS, آیفون, XR و iPad Mini و یک گام از A12Z مصنوعی موجود در تازه ترین iPad Pro. سطح به 2 از سوی دیگر دریافت کرده است 64% افزایش عملکرد از سلف خود با تشکر از جدید نسل 8 Intel Core M گزینه های – هر چند شما ممکن است مجبور به پرداخت برای این چیپ ست.

هر دو تبلت سازگار با Wi-Fi و LTE و iPad Air با این نسخهها کار با بلوتوث 5.0. سطح اصلی رفتن بود سازگار با بلوتوث 4.1 اما شده است وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا جانشین آن خواهد شد یک ارتقا در این منطقه است.

سطح به 2 می آید در 64GB و 256GB انواع, در حالی که اپل جهش از 64GB مستقیم به 256GB. IPad Air ویژگی های Touch ID برای ورود و خرید با اپل پرداخت. سطح اصلی رفتن آمد با ویندوز سلام در صورت احراز هویت بنابراین ما فرض می کنیم این نیز خواهد شد در حال حاضر در سطح به 2.

سطح رفتن نیز تا به حال در عمر باتری تا 9 ساعت پخش ویدیو بر روی Wi-Fi و تا 8.5 ساعت در 4G. مایکروسافت ادعا می کند که سطح جدید تبلت دستخوش برخی پیشرفت ها در این منطقه پس انتظار داریم که عمر باتری یا مسابقه و یا پیش افتادن تا 10 ساعت در دسترس در iPad Air.

ما به عنوان خوانده شده بررسی iPad Air (2019)

iPad Air در مقابل سطح Go 2 – دوربین

IPad Air ویژگی های 8MP ƒ/2.4 دوربین عقب با ویدیو 1080p HD و slo-mo و 7MP ƒ/2.2 و دوربین جلو برای Facetime. 2018 سطح بروید تا به حال تطبیق دوربین عقب 8MP با قابلیت ضبط 1080p فیلم و فرض کنیم سطح به 2 خواهد شد که مشابه راه اندازی. دوربین عقب نیز یک برنامه دوربین است که باعث می شود اسکن اسناد و وایت برد های هوشمند ساده تر روند.

مایکروسافت تایید کرده است که این سطح به 2 را 5MP front camera قادر به تولید تصاویر بسیار واضح حتی در نور کم. مایکروسافت 2-در-1 به نظر می رسد شده اند طراحی شده با تصویری چت در ذهن با علاوه بر این از دو میکروفون راه حل استودیو میکروفون به منظور بهبود وضوح و به حداقل رساندن سر و صدای پس زمینه در تماس است.

iPad Air در مقابل سطح Go 2 – صفحه کلید

هر دو قرص به طور موثر می تواند تبدیل به لپ تاپ با علاوه بر این از یک صفحه کلید قابل جدا شدن – در هزینه اضافی به شما ،

اپل به اتهام £159 برای آن صفحه کلید هوشمند سبک صفحه کلید و پایه است که چین به یک پوشش زمانی که استفاده نمی کنید. مایکروسافت کاربران را تشویق می کند به شخصی سازی سطح آنها با خود نوع پوشش صفحه کلید می ایستد در دسترس در انواع رنگ ها از جمله پلاتین, سیاه, خشخاش, قرمز و آبی یخی. نوع پوشش برای سطح اصلی بروید شد, قیمت £124.99 هر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن