اپل ممکن است خود را به فروش نیست اپل سیلیکون چیپست به شرکت های دیگر

اپل چیپست ساخت خود را برای استفاده در کامپیوترهای Mac که بسیار ما می دانیم. اما این افزایش یک سوال جالب چرا که

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399
اپل چیپست ساخت خود را برای استفاده در کامپیوترهای Mac که بسیار ما می دانیم. اما این افزایش یک سوال جالب چرا که اگر اپل چیپست می تواند رقیب یا بهتر از آن از اینتل که اپل در نظر بگیرید شاید فروش فن آوری خود را به شرکت های دیگر که ممکن است بخواهید چیزی مشابه خود را ؟
تبلیغات

می رسد اما به نظر می رسد که اپل نیست کاملا مخالف این ایده است. در طول اپل Q3 درآمد مدیر عامل این شرکت خواسته شده بود اگر آنها را با توجه به فروش اپل سیلیکون چیپست به شرکت های دیگر که کوک در پاسخ گفت: "من نمی خواهم به را برای همیشه در نظر اما ما یک محصول شرکت ما به عشق همه چیز است."

کوک در ادامه بیشتر توضیح دلیل شرکت در حال حرکت به دور از اینتل. "اگر ما می تواند خود تجربه کاربر در این راه [هدف ما] delighting کاربر. و این همان دلیلی است که ما در حال انجام اپل سیلیکون, از آنجا که ما می توانید تصور برخی از محصولات است که ما نمی تواند رسیدن به در غیر این صورت. و به طوری که ما چگونه به آن نگاه کنید."

به تاریخ به غیر از برخی از برنامهها و خدمات اپل بیشتر نگه داشته و آن تکنولوژی به خود را دارند. این چیزی است که باعث می شود محصولات این شرکت منحصر به فرد است. که می شود گفت کلمه در خیابان آن است که سامسونگ می تواند به دنبال انجام کاری مشابه با چیپ ست های Exynos برای رایانه های شخصی ویندوز.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره, iMac, Macbook Air, Macbook Pro و SoC. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب