چگونه خود را تغییر دهید Facebook رمز عبور و حساب خود را امن

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده خوب برای تنظیم یک رمز عبور به یاد ماندنی در تمام رسانه ه

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند یک ایده خوب برای تنظیم یک رمز عبور به یاد ماندنی در تمام رسانه های اجتماعی خود را انجام این کار در واقع می تواند خود را ترک حساب های آسیب پذیر به هکرها. بنابراین ، این مهم است که برای به روز رسانی رسانه های اجتماعی خود را رمز عبور به طور منظم به نگه داشتن آنها را امن به همین دلیل است که ما کنار هم قرار دادن این راهنما به شما نشان دهد که چگونه به خود را تغییر دهید Facebook password.

این که آیا شما را فراموش کرده ام خود را آخرین رمز عبور و یا فقط با توجه به, به روز رسانی, Facebook توصیه شما چند چیز در ذهن داشته باشیم هنگامی که می آید به ایجاد یک رمز عبور جدید. شبکه های اجتماعی توصیه می کند رمز عبور خود را طولانی و آسان را برای شما به یاد داشته باشید اما دشوار است برای دیگران به حدس زدن. آن را نیز توصیه می کند که شما برای جلوگیری از کلمه عبور استفاده می کنید برای حساب های دیگر مانند ایمیل خود و یا حساب بانکی و که شما شامل اطلاعات شخصی دیگران را می دانید, مانند ایمیل خود را به شماره تلفن و یا تولد.

اگر شما نگران در مورد پیگیری از کلمه عبور خود را, شما می توانید با استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور برای تولید و ذخیره بالا-امنیت کلمه عبور برای شما. بررسی کنید ما بهترین مدیران رمز عبور راهنمای برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر و خواندن برای پیدا کردن چگونه به خود را تغییر دهید Facebook password.

مرتبط: چگونه برای حذف Facebook

چگونه خود را تغییر دهید Facebook password

اگر شما به سیستم وارد شده:

  • با کلیک بر روی پیکان رو به پایین در سمت راست بالای صفحه
  • کلیک کنید "تنظیمات و حفظ حریم خصوصی' (کسانی که با استفاده از کلاسیک Facebook به جای جدید Facebook می توانید جست و خیز این مرحله)
  • را انتخاب کنید "تنظیمات"
  • کلیک کنید 'امنیت و ورود'
  • پیدا کردن 'تغییر رمز عبور و کلیک بر روی 'ویرایش'
  • خود را وارد کنید رمز عبور فعلی و رمز عبور جدید خود را
  • کلیک کنید 'ذخیره تغییرات'

اگر شما به سیستم وارد حساب خود شوید اما فراموش کرده اند که رمز عبور خود را دنبال مراحل بالا اما بر 'خود را فراموش کرده اید رمز عبور؟'.

مرتبط: چگونه خود را تغییر دهید Instagram رمز عبور

اگر شما را فراموش کرده ام رمز عبور خود را و خود را قفل شده است و از حساب خود را شما نیاز به تنظیم مجدد رمز عبور خود را. در اینجا چگونه است.

اگر شما از سیستم خارج شدید:

  • کلیک کنید 'فراموش شده حساب" و یا به طور مستقیم به صفحه حساب خود را پیدا کنید
  • را وارد کنید آدرس ایمیل, شماره تلفن نام و نام خانوادگی یا نام کاربری مربوط به حساب خود را
  • کلیک کنید 'جستجو'
  • به دنبال دستورالعمل های روی صفحه نمایش خود را بازیابی حساب

چگونه برای تولید یک رمز عبور یک بار

اگر شما در یک وضعیت که در آن شما احساس نمی راحت با وارد کردن رمز عبور خود را (مانند یک کتابخانه یا کافی نت), Facebook در واقع دارای یک گزینه برای تولید موقت کد است که به شما اجازه ورود ایمن و بدون افشای خود را فراموش کرده اید.

یک بار کلمه عبور نمی توان بیش از یک بار و شما نیاز به ضمیمه کردن شماره تلفن خود را به حساب خود را. آنها نیز در دسترس خواهد بود اگر شما دو فاکتور تأیید هویت روشن.

در اینجا چگونه برای تولید یک رمز عبور یک بار:

  • ارسال اس ام اس با پیام "otp' به 32665 (O2 Vodafone و کابل و بی سیم)
  • شما دریافت منحصر به فرد 6-شخصیت رمز عبور موقت
  • این کد را وارد کنید در 'رمز عبور' بخش در Facebook صفحه ورود

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن