Sonos حرکت بلندگوی بلوتوث به روز رسانی با عمر باتری طولانی تر

Sonos شناخته شده است خود را برای بلندگوهای بی سیم, اما تا زمانی که در سال گذشته این شرکت سخنرانان متکی به یک ا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

Sonos شناخته شده است خود را برای بلندگوهای بی سیم, اما تا زمانی که در سال گذشته این شرکت سخنرانان متکی به یک اتصال WiFi برای اتصال بی سیم. مانند ما گفت: در سال 2019 شرکت در زمان میپیچد کردن Sonos حرکت Sonos' اولین بلندگوی بلوتوث و در حال حاضر به نظر می رسد مانند آنها به آن داده اند یک بیت از یک ارتقا در آن باتری بخش.

تبلیغات

با توجه به Sonos جدید حرکت می کند به نظر می رسد تا حد زیادی بدون تغییر نسبت به مدل قبلی اما آن را در حال حاضر ارائه می شود و در پایان سفید (که قبلا آن را تنها ارائه شده در سیاه و سفید). این مدل به روز شده نیز ارائه خواهد شد 11 ساعت پخش در مقابل 10 ساعت از مدل قبلی به طوری که آن را دقیقا یک تغییر بزرگ ما مطمئن هستیم که کاربران احتمالا آن را درک.

خبر خوب این است که اگر شما در حال حاضر خود را Sonos حرکت Sonos خواهد بود آوردن به روز رسانی عمر باتری به مدل های موجود از طریق به روز رسانی نرم افزار است که دست انداز آن تا 11 ساعت است اما اگر شما لازم نیست آن را خود و پس از آن ما حدس می زنم شما همیشه می توانید انتخاب کنید تا این مدل جدیدتر برای نجات خود تلاش آن را به روز رسانی.

به عنوان سریع روکش Sonos حرکت را حمایت هر دو بلوتوث و وای فای اتصال. آن را نیز طراحی شده برای آب و رها کردن-مقاوم به لطف IP56 امتیاز. این شرکت همچنین مباهات است که قمری سفید و سایه سیاه رنگ اشعه ماوراء بنفش-مقاوم در برابر معنی است که شما می توانید آن را در خارج از منزل بدون نیاز به آن را بیش از حد. آن است که در قیمت $399 و انتظار می رود برای شروع حمل و نقل در پایان ماه.

در زمینه صوتی >تبادل نظر. بیشتر بخوانید درباره Sonos و بلندگو. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن