فیلم سرقت می تواند سخت تر برای پیدا کردن پس از سال آینده اسکار

The Academy of Motion Picture Arts and Sciences اعلام کرده ممنوعیت دی وی دی و Blu-ray screeners در سال 2021 پس

توسط POSHTIBANNEWS در 15 اردیبهشت 1399

The Academy of Motion Picture Arts and Sciences اعلام کرده ممنوعیت دی وی دی و Blu-ray screeners در سال 2021 پس از اسکار رویداد یک حرکت است که می تواند pirating فیلم کمی مشکل تر است.

دی وی دی صفترس تبلیغاتی نسخه از فیلم و تلویزیون را نشان می دهد که از طریق پست به منتقدان و متخصصان صنعت جلوتر از یک فیلم انتشار و یا یک رویداد مهم مانند جایزه نشان می دهد. هر سال هزاران نفر از دی وی دی صفترس توزیع شده در میان اعضای آکادمی قبل از رای گیری آغاز و بسیاری از کسانی که screeners به سرعت سقوط به دست دزدان دریایی (از طریق TorrentFreak).

مرتبط با: Apple TV Plus

این فیلم – اغلب دارای برچسب DVDScr – می تواند تا پایان جمع آوری میلیون ها نفر از نمایش ها آنلاین. نیازی به گفتن نیست صفترس محبوب منبع به صورت کارآمد باشد. به همین دلیل است که تعجب آور است که دزدان دریایی هستند نه رسمی دلیل دی وی دی صفترس گرفتن ممنوع است.

در حالی که قطعا وجود دارد یک بحث شود که منع DVD screeners خواهد کاهش در تعداد torrented فیلم آنلاین در دسترس دلیل اصلی این تغییر را تشویق به پایداری.

آکادمی برشمرد قوانین جدید برای 93 سالانه اسکار مراسم در هفته گذشته:

"به عنوان بخشی از آکادمی پایداری تلاش 93 فصل جوایز خواهد بود که سال آخر دی وی دی screeners خواهد شد مجاز به توزیع می شود; این پستها قطع خواهد شد شروع به 2021 برای 94 جایزه اسکار" نوشت: آکادمی.

"دسترسی به آکادمی غربالگری اتاق ادامه خواهد داد تا در دسترس ساخته شده برای همه واجد شرایط منتشر شده است. توزیع فیزیکی موسیقی و سی دی و فیلمنامه و رقومي پستها از جمله اما نه محدود به کاغذ دعوت و غربالگری برنامه را نیز قطع شود در سال آینده. دیجیتال لینک کلیک کنید برای مواد مجاز خواهد بود".

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus

اسکار نیست این رویداد برای اولین بار به ممنوعیت فیزیکی screeners the Emmys ساخته شده جهش از فیزیکی به دیجیتال screeners در اوایل این سال است.

آکادمی ادامه خواهد داد و اجازه می دهد تا نسخه فیزیکی توزیع شده پیش از سال 2021 رویداد به این معنی که ما در حال بعید است برای دیدن یک کاهش در سرقت DVD screener فایل تا زمانی که قانون جدید در ضربات برای 2022.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن