Silent Hill می آید به مرده توسط نور روز در محتوای قابل دانلود در ماه آینده

رفتار تعاملی اعلام کرده اند یک بسته نرم افزاری جدید Silent Hill با مضمون محتوای قابل دانلود از آمدن به مرده تو

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399

رفتار تعاملی اعلام کرده اند یک بسته نرم افزاری جدید Silent Hill با مضمون محتوای قابل دانلود از آمدن به مرده توسط نور روز در ماه آینده.

کونامی ممکن است در هیچ عجله به رانش تپه خاموش بازگشت به محل موردتوجه وتماشای عموم, اما متوقف نشده این نامتقارن ترسناک تجربه از ارائه بهترین چیز بعدی.

برجسته از این آینده محتوای قابل دانلود بسته است که بدون شک هرم سر یاد تبه کار برای اولین بار معرفی شده در استادانه Silent Hill 2 و پس از آن خراب در فیلم وحشتناک سازگاری. بله ما متاسفانه به یاد داشته باشید آن است.

در حال حاضر او را شکار شما و دوستان خود را به عنوان شما به شدت امتحان کنید و فرار یک نقشه جدید با الهام از Silent Hill را Midwich مدرسه ابتدایی. در اینجا امید برای تنگ دالان و کمبود مکان برای مخفی کردن که ما اهداف کامل کنید و سعی کنید برای پیدا کردن وجود دارد.

او خواهید بود شناخته شده به عنوان "جلاد" در بازی خود را, اما تصاویر پرت و دور از هر گونه شک و تردید از این که کسی غیر از هرم ، شریل میسون نیز در حال اضافه شدن به عنوان یک شخصیت قابل پخش که بازیکنان را تشخیص از سایلنت هیل 3.

هرم سر نیست اولین ترسناک آیکون برای پیوستن به بازیگران مرده توسط نور روز. او را به پیوستن به امثال مایکل مایرز, فردی کروگر و Leatherface به عنوان قابل پخش خائنانی. در اینجا امید رختشویی لیست محبوب قاتلان همچنان به رشد با به روز رسانی های آینده بیش از حد.

درآمد 3,5/5 در بررسی اصلی ما مرده توسط نور روز رشد کرده است به طور فزاینده ای محبوب در سال های پس و در حال حاضر اشغال تعدادی از سیستم عامل ها است. این یک ستاره فیلم ترسناک لذت بخش تجربه به خصوص با چند نفر از دوستان نزدیک توسط سمت خود را.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن