بعدی در Acer 2020: هیجان انگیز ترین نشان می دهد در این سال نمایشگاه

ایسر اعلام کرد تعدادی از محصولات در طی بعدی@Acer 2020 کلیدی رویداد امروز از جمله به روز رسانی به, سریع, Concep

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

ایسر اعلام کرد تعدادی از محصولات در طی بعدی@Acer 2020 کلیدی رویداد امروز از جمله به روز رسانی به, سریع, ConceptD و درنده محدوده.

با Covid-19 باعث اختلال در سراسر جهان, Acer میزبانی دیجیتال-تنها رویداد نشان می دهد تعدادی از لپ تاپ های جدید با bang-up-to-date تازه است.

اسکرول پایین برای دیدن همه مهم Acer سال 2020 نشان می دهد:

Acer Swift 5 (2020)

Acer سریع 5 (2020)

ایسر Swift 5 جدید و تازه از این شرکت مقرون به صرفه ultrabook. جاذبه اصلی سویفت سری لپ تاپ همواره باور نکردنی نور طرح و آخرین متفاوت است با وزن کمتر از یک کیلوگرم است.

جدید Swift 5 جدید می بیند 90% صفحه نمایش به بدن نسبت زیر مدرن لپ تاپ روند از له کردن گودی. آن را در حال حاضر می آید در دو رنگ مختلف گزینه های بیش از حد از جمله غبار سبز و صفری طلا دادن آن را هیجان انگیز تر نگاه از مطلوب silvers و سیاه پوستان که پر کردن بازار است.

سویفت جدید نیز می بیند جدید لولا مکانیک که آسانسور زیرین لپ تاپ روی میز برای بهبود عملکرد حرارتی. این نیز تضمین می کند راحت تر تجربه تایپ کردن با صفحه کلید زاویه دار در یک شیب.

ایسر Swift 5 ویژگی های یک نسل 10 هسته اینتل پردازنده و کارت گرافیک Nvidia GeForce MX350 GPU برای یک میزان احترام و قدرت با وجود آن فاکتور فرم کوچک. ایسر سریع 5 (2020) تنظیم شده است در دسترس خواهد بود در اروپا در ماه اکتبر با قیمت با شروع از €1099.

دست در: ایسر Swift 5 نقد و بررسی

Acer ConceptD 3 Ezel

ایسر ConceptD 3 Ezel جدید خلاق متمرکز لپ تاپ است که ویژگی های یک تلنگر به بالا صفحه نمایش به طوری که می توان آن را مانند یک قرص برای طراحی. این اولین بار نیست Acer معرفی کرده است چنین طراحی برای یک لپ تاپ اما ConceptD 3 نشان دهنده مقرون به صرفه ترین گزینه در Ezel صف.

این برنامه شامل 10 Generation Intel Core processor (core i7-10750H یا i5-10300H) و یک کارت گرافیک Nvidia Quadro T100 کارت گرافیک ConceptD 3 Ezel بسته به مقدار زیادی از قدرت است که باید به راحتی تحمل خواستار کارهای خلاق. ایسر ادعا می کند عمر باتری صدر در 18 ساعت اما ما اغلب پیدا کردن که تولید کنندگان مبالغه عملکرد باتری پس این را با کمی نمک.

کامل HD صفحه نمایش می آید در دو سایز 14 و 15.6 اینچ – با ادعا کرد 100% کانونی وسعت رنگ پوشش. صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از 4,096 سطح حساسیت فشار بیش از حد ساخته شده است به طور خاص برای Acer فعال Stylus بنابراین شما به راحتی می توانید طرح و خط ناخوانا مستقیم بر روی دستگاه. خلاق ادراک بنادر نیز در حال حاضر از جمله رعد 3 و یک کارت خوان SD. با وجود اینکه چنین از ویژگی های غنی لپ تاپ ConceptD 3 Ezel وزن نه بیش از حد با 14 اینچ مدل هدف قرار دادن مقیاس در فقط 1.68 کیلوگرم است.

ایسر ConceptD 3 Ezel در دسترس تبدیل خواهد شد در اروپا از ماه سپتامبر سال 2020 با قیمت با شروع از €1699.

مرتبط با: مک بوک بازو

Acer Predator هلیوس 700 (2020)

ایسر درنده هلیوس 700 هیچ غریبه ای به ما که چشم نواز کرگدن لپ تاپ با صفحه کلید کشویی است که اجازه می دهد تا فضای تنفس بیشتری برای تمام پرقدرت اجزای زیر است.

اما جدید سال 2020 تجدید می بیند هیولا لپ تاپ بسته بندی و حتی بیشتر سخت افزار قدرتمند هر چند از جمله overclockable 10 نسل اینتل هسته پردازنده و کارت گرافیک Nvidia Geforce کارت گرافیک گرفته تا به RTX 2080 فوق العاده. ایسر نیز مشتاق به بهبود عملکرد حرارتی با قدرت Gem گزارش اجازه می دهد برای عملکرد کارآمد تر.

ایسر نیز بزرگ قرار داده تمرکز بر بهبود صفحه کلید با آخرین MagForce کلید دیدن سنسورهای نوری و مکانیکی احساس با ورق 3mm, سفر, ترکیب ایده آل برای تجربه بازی. اختصاصی ركنج کلید نیز باید درخواست تجدید نظر به طرفداران این ژانر است.

مرتبط با: Acer Predator هلیوس 700 (2019) نقد و بررسی

Acer Predator جبار 9000 (2020)

جدید درنده جبار 9000 بازی کامپیوتر رومیزی به نظر می رسد به یک هیولا ماشین های به پردازنده Intel Core i9 Extreme Edition و پردازنده dual Nvidia GeForce RTX 2080 Ti کارت گرافیک (در حالت SLI).

درنده FrostBlade طرفداران همچنین باید اطمینان حاصل شود قرار است 15 درصد بهبود جریان هوا به کمک به جلوگیری از اجزای خود را گرفتن خونتان توست.

عظیم شاسی همچنین بدان معنی است که باید آن را آسان کامپیوتر رومیزی به روز رسانی با مقدار زیادی از اتاق را برای اضافی هارد دیسک و Ssd ها. لبه-به-لبه سمت شیشه نیز به کاربران می دهد یک نگاه بزرگ به طوری که شما می توانید نشان کردن تمام زرق و برق دار قطعات را به دوستان خود. دستگیره و چرخ ها نیز در حال حاضر آن را آسان تر برای حمل و نقل اگر چه این قطعا نیست یک کامپیوتر رومیزی است که شما می توانید حمل در اطراف یک هوی و هوس.

ایسر درنده جبار 9000 در دسترس خواهد بود برای خرید در اروپا از اکتبر سال 2020 با پیشنهاد قیمت با شروع از €2799 – که ارزان نیست اما این بالا و طراحی بازی کامپیوتر است که با هدف, هاردکور, پارسه که می خواهند به بهترین شکل ممکن عملکرد.

مرتبط: بهترین لپ تاپ

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن