سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 راه اندازی مخفیگاه آنان را برای اوت 5 با مقدار زیادی بیشتر در دو

سامسونگ می تواند آماده برای راه اندازی نسل بعدی Galaxy Note 20 گوشی های هوشمند در یک رویداد آنلاین در آگوست 5,

توسط POSHTIBANNEWS در 16 خرداد 1399

سامسونگ می تواند آماده برای راه اندازی نسل بعدی Galaxy Note 20 گوشی های هوشمند در یک رویداد آنلاین در آگوست 5, با توجه به نشت.

یک پست جدید از برجسته سامسونگ leakster یخ جهان نشان می دهد این شرکت قصد دارد برای میزبانی این رویداد در یا در اطراف اوت 5 خواهد بود که زودتر از ما به طور معمول سامسونگ راه اندازی آن شاخص S Pen-دستگاه را فعال کنید.

The post on Weibo, راهنمایی, سامسونگ راه اندازی خواهد شد توجه داشته باشید 20 و تبصره 20 Ultra بلکه "ممکن است" پرده Galaxy برابر 2 و همچنین به عنوان یک 5G نسخه از Galaxy Z تلنگر.

همچنین در این لیست است که در Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7+ و کهکشان دیده بان 2. اگر دقیق است که آن را به یکی از سامسونگ ثروتمندترین خطوط محصول در سال است.

مرتبط با: سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 آخرین

گزارش دیگری از کره جنوبی, روزنامه دونگ-a Ilbo یک منبع که برای ما نا آشنا ادعا می کند به بینش از یک نماینده سامسونگ. ما می خواهم این اطلاعات با خرج کردن از نمک اما برای آنچه در آن ارزش, در اینجا نقل قول منتشر شده در ژوئن 5:

"داخلی, بحث در حال وقوع است اما برنامه ریزی برای برگزاری Galaxy Unpacked event در اوت 5 در حال بررسی favourably" این منبع که نامش ذکر نشده گفت. "به عنوان COVID-19 هنوز در حال گسترش و ضد نژادپرستی تظاهرات در حال بدتر شدن در آمریکا این رویداد را سال است که به احتمال زیاد برگزار می شود آنلاین."

این منبع در مورد سوال شده است و در حدود سال 1920 و گردش 1.2 میلیون. آن را در واقع برنده سامسونگ روزنامه نگاری اخبار و یا از ویژگی های گزارش جایزه در سال 2013 به طوری که هیچ چیز به استشمام شود.

توجه داشته باشید کهکشان سری راه اندازی کرده است در ماه اوت برای دو سال گذشته اما قبلا وارد شده در ماه سپتامبر. با توجه به این تاخیر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در این سال فیلمی است که وقتی که می آید به دقت پیش بینی راه اندازی و تاریخ انتشار در سال 2020 است.

آنچه شما به امید از توجه داشته باشید کهکشان 20 سری? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب