Netgear راه اندازی جدید Orbi Wi-Fi 6 مش سیستم

اگر شما با داشتن WiFi مشکلات در خانه که در آن برخی از مناطق از خانه خود را به یک فقیر پذیرش بیش از دیگران این

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

اگر شما با داشتن WiFi مشکلات در خانه که در آن برخی از مناطق از خانه خود را به یک فقیر پذیرش بیش از دیگران این است که در آن مش روتر سیستم در مفید آمده است. اگر شما علاقه مند در مبلمان خانه خود را با یک مش سیستم, سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری که Netgear اعلام کرده است جدید Orbi مش سیستم.

تبلیغات

Netgear هیچ غریبه ای وقتی که می آید به مش سیستم اما آخرین آن Orbi مش سیستم را با استفاده از جدیدتر فای, 6, استاندارد, به علاوه آن را نیز کمی ارزان تر از سلف خود, و آن را کاملا قانع کننده خرید. این Orbi WiFi 6 AX4200 شقیدن-گروه مش سیستم خواهد شد به فروش می رسد در هر دو بسته و یا سه بسته و مانند ما گفت که کمی ارزان تر از گل سرسبد شرکت AX6000 مدل.

برای بیشتر قسمت های AX2400 ارائه خواهد شد تا پوشش مشابه به عنوان AX6000 اما تفاوت در این است که آن را با کمتر پورت LAN و تعداد دستگاه های پشتیبانی شده است و در مقابل 40 60 در AX6000. اگر شما لازم نیست که برای آن نیاز به بسیاری از دستگاه های متصل شده و سپس این باید بیش از قادر به گرفتن کار انجام می شود.

آن را نیز ارائه نظری کمی سرعت که در آن شما پشتیبانی 1 گیگابیت در مقابل AX6000 را 2.5 gigabits. اگر شما علاقه مند, Netgear خواهد شد فروش دو بسته برای $449.99 در حالی که سه بسته خواهد شد خرده فروشی $599.99.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره Netgear. منبع: netgear



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن