جدید گیاهی بطری های پلاستیکی طراحی شده به تنزل در یک سال

اگر آن را روشن قبل از coronavirus همه گیر نشان داده است اثرات منفی است که انسان تا به حال در جهان است. در طول

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

اگر آن را روشن قبل از coronavirus همه گیر نشان داده است اثرات منفی است که انسان تا به حال در جهان است. در طول این مستند را دیده ایم آلودگی هوا قطره های بسیار کمی, اما این واقعا تنها نوک کوه یخ است. هنوز هم وجود دارد مسائل زیست محیطی است که باید حل شود مانند پلاستیک.

تبلیغات

اما biochemicals شرکت از هلند Avantium امیدوار است به آدرس جدید خود را مبتنی بر گیاه پلاستیک که ساخته خواهد شد از رشد پایدار محصولات زراعی است. به نظر می رسد که این پروژه موفق به جلب کمی از توجه خیلی از شرکت های بزرگ مانند Carlsberg کوکا کولا و دنون همه آنها باید برنامه ای برای استفاده از Avantium فناوری در محصولات آینده.

پلاستیک, در بیشتر قسمت ساخته شده از سوخت های فسیلی است. مشکل با طراحی فعلی این است که آنها دقیقا زیست تخریب پذیر و ترکیب است که با این واقعیت است که سوخت های فسیلی منابع محدود. Avantium را مبتنی بر گیاه پلاستیک از سوی دیگر که در آن آنها طراحی شده اند به تجزیه در یک سال هنگامی که با استفاده از کمپوست, اگر چه این شرکت می گوید که در حالت ایده آل باید آنها را بازیافت.

اما توانایی تجزیه در مقدار نسبتا کوتاه از زمان به این معنی است که محل های دفن زباله نخواهد بود نشسته در کوه های پلاستیکی است که هرگز از بین برود. که می شود گفت, گیاهی پلاستیک نیست دقیقا یک مفهوم جدید است. ما دیده ایم که چگونه برخی از پلاستیک ساخته شده از اصلاح شده ژنتیکی ذرت اگر چه برخی استدلال کرده اند که در حالی که آن را ممکن است بهتر از سوخت های فسیلی پلاستیک بر آن لزوما یک "ثابت" برای مشکل فعلی.

در زمینه سبز. بیشتر بخوانید درباره علم است. منبع: theguardian



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن