جانی واکر ویسکی می رود سبز جدید خود را با کاغذ بطری

وجود دارد بسیاری از محصولات وجود دارد خارج وجود دارد در بازار امروز است که با تمرکز بر بودن سبزتر و بیشتر سازگ

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399
وجود دارد بسیاری از محصولات وجود دارد خارج وجود دارد در بازار امروز است که با تمرکز بر بودن سبزتر و بیشتر سازگار با محیط زیست. برای مثال سوپر مارکت ها شروع کرده اند به منظور تشویق خریداران به استفاده از قابل استفاده مجدد از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی و بسته بندی مواد غذایی نیز تبدیل شده نسبت به گزینه های سبزتر.
تبلیغات

در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد حتی ویسکی سازندگان به دنبال به سمت ایجاد یک آینده پایدار است که چه Diageo انجام داده است و با آن جانی واکر ویسکی. این شرکت اعلام کرده است که در همکاری با خلبان, مطلب, آنها را به ایجاد یک جدید پایدار کاغذ بطری است که آنها را بسته بندی مایعات جایگزین برخی از آنها جانی واکر whiskeys با.

با توجه به Diageo این مقاله بطری خواهد شد 100 ٪ رایگان از پلاستیک خواهد بود و به طور کامل قابل بازیافت است. "بطری ساخته شده است از پایدار منابع خمیر برای دیدار با مواد غذایی امن استانداردها و خواهد بود به طور کامل قابل بازیافت در استاندارد زباله در جریان است. این فن آوری اجازه می دهد علامت های تجاری خود را به تجدید نظر طرح های بسته بندی و یا حرکت طرح های موجود به کاغذ در حالی که نه به خطر انداختن موجود کیفیت محصول است."

ما باید بگوییم که با وجود آن که ساخته شده از کاغذ و شیشه است که معمولا دودی یک سطح معینی از کلاس ما در واقع حفاری این طرح است. در حال حاضر به نظر می رسد که تنها شرکت Black Label whiskeys را بهره مندی از این بسته بندی جدید اما شاید ما شروع به دیدن بیشتر کاغذ بطری در آینده است.

در زمینه سبز. بیشتر بخوانید درباره F&b. منبع: diageo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن