گم شده به دفتر رفت و آمد? اتمام TfL حمل و نقل با مضمون زوم زمینه

هی لندن – گم شده و رفت و آمد خود را? در حال حاضر شما می توانید از نو خلق کردن آن در زوم با استفاده از مجموعه ا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

هی لندن – گم شده و رفت و آمد خود را? در حال حاضر شما می توانید از نو خلق کردن آن در زوم با استفاده از مجموعه ای از حمل و نقل لندن (TfL) زمینه های مضمون.

این پس زمینه ها در دسترس از طریق TfL سایت و می توان در بزرگنمایی و چند تن دیگر ویدئو کنفرانس نرم افزار. انتخاب شامل پس زمینه مجموعه' از ', قدیمی, مجموعه' و 'نشستن در مجموعه'.

دومی تبدیل پس زمینه خود را به داخل اتوبوس و یا DLR قطار به عنوان اگر شما در رفت و آمد صبح.

مرتبط با: زوم امنیت مجادلات باعث کاهش شدید در استفاده از

نگاهی به یکی از مثال زمینه های زیر کلیک کنید. با استفاده از آن خود را ببینید, وب کم, فیلم سوپر اعمال شده بر روی این پس زمینه به جای نشان دادن اتاق شما و در خانه است.

اگر اتاق خواب خود را کمی درهم و برهم است و شما نمی خواهید به آن را نشان می دهد خاموش در یک کار تماس پس چرا وانمود می شود در یک قطار به جای ؟

راستش این یکی رو ما از خاراندن سر. دقیقا چه TfL تلاش برای رسیدن به با ارائه این زمینه? این سخت است برای گفتن.

پس زمینه (به عنوان شما می توانید نگاه کنید به بالا) انجام عبارتند از: پیام: "در خانه بمانند. سفر نیست. صرفه جویی در زندگی می کند." در حال حاضر که البته مفید پیام داشت اما احتمالا که بخشی از قاب نمی خواهد در واقع قابل مشاهده می باشد که این پس زمینه ها در حال استفاده است.

مرتبط: چگونه به نوبه خود FaceTime و زوم چت ویدئویی را به یک پادکست

اگر شما به دنبال چیزی کمی متفاوت ', قدیمی, مجموعه,' ارائه می دهد تصاویر را از تاریخ حمل و نقل عمومی در لندن است.

و یا اگر شما می خواهید به فرد شما در حال ملاقات با یک بیت از یک وحشت سعی کنید این مطلب را از پس زمینه مجموعه – به نظر می رسد کمی مانند شما هر دو برای رفتن به اجرای بیش از یک قطار.

چه بهتر از راه برای نگه داشتن همکاران در انگشتان پای خود را در طول یک جلسه ؟ با تشکر از TfL.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن