وان پلاس 8 Pro VS Samsung Galaxy S20 فوق العاده در تست سرعت

در حال حاضر دو تا از داغترین گل سرسبد گوشی های آندروید در بازار در حال حاضر احتمالا به وان پلاس 8 Pro و Samsun

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

در حال حاضر دو تا از داغترین گل سرسبد گوشی های آندروید در بازار در حال حاضر احتمالا به وان پلاس 8 Pro و Samsung Galaxy S20 فوق العاده. این به این معنی است که برخی از شما احتمالا پاره شده بین دو دستگاه و با تشکر به یک ویدیو آپلود شده بر روی یوتیوب توسط PhoneBuff, امیدوارم, آن می تواند کمک به شما در رسیدن به یک تصمیم.

تبلیغات

این ویدئو در واقع چاله هر دو گوشی در برابر یکدیگر در یک سرعت تست تا ببینید که کدام گوشی سریع تر است. برای بافت هر دو گوشی مجهز به همان Qualcomm Snapdragon 865 چیپ ست اما که تقریبا در پایان شباهت. وان پلاس 8 Pro است 12GB RAM در مقابل کهکشان S20 فوق العاده را 16GB RAM.

همچنین ذخیره سازی کمتر (اگر چه هر دو با استفاده از UFS 3.0) و کمی پایین تر با وضوح (حاشیه). به طوری که گوشی سریعتر ؟ اگر شما لازم نیست که زمان برای تماشای تمام ویدئو spoiler alert: Samsung Galaxy S20 فوق العاده, اگر چه نه به خصوص توسط یک حاشیه بزرگ. در آزمون روشن است که وان پلاس 8 Pro است کمی کندتر است.

در دامان وان پلاس 8 Pro به پایان رسید حدود 8 ثانیه پشت کهکشان S20 فوق العاده اما به نظر می رسد که با وجود آن داشتن RAM کمتر از آن موفق به نگه داشتن بسیاری از برنامه های خود را در پس زمینه باز و در دامان آن در واقع در زمان کمتر از زمان کهکشان S20 فوق العاده. اما حتی پس از آن را به اندازه کافی برای پوشش 8 دوم اولیه فاصله.

در حال حاضر ما باید اشاره کنم که با سرعت به تنهایی کافی نیست برای تعیین اگر یک گوشی خوب است یا بد اما اگر این مسائل به شما پس شاید این نتایج ممکن است به ارزش گرفتن نگاه نزدیک در.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره کهکشان S20, OnePlus, Oneplus 8 و سامسونگ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن