Hublot پرده آن جدید Big Bang e Smartwatch

در روزهای اولیه از ساعت هوشمند لوکس بسیاری از ساعت ساز شد و شک و تردید و تقریبا بی اعتنا از این ایده اما بسیار

توسط POSHTIBANNEWS در 14 خرداد 1399

در روزهای اولیه از ساعت هوشمند لوکس بسیاری از ساعت ساز شد و شک و تردید و تقریبا بی اعتنا از این ایده اما بسیاری از آنها پس از سقوط خاموش بعد از دیدن موفقیت wearables مانند اپل سازمان دیده بان برخی از آنها حتی بدست در عمل مانند Hublot که گرفته پیچد خود آخرین smartwatch, the Big Bang e.

تبلیغات

اگر شما آشنایی با ساعتهای لوکس سپس انفجار بزرگ سری از Hublot است که احتمالا یکی است که شما ممکن است شنیده و دیده می شود و یا شاید حتی خود. The Big Bang e از نظر طراحی آن نمی ولگرد بیش از حد دور از منظم Big Bang ساعت با تفاوت اصلی در آن است که در حال حاضر "دقیق".

طراحی شده توسط گوگل را می پوشند پلت فرم سیستم عامل, the Big Bang e یک صفحه نمایش محافظت شده توسط یک کریستال یاقوت کبود پوشش. آن را نیز همراه با فیزیکی دوار تاج برای کنترل جنبه های مختلف ساعت هوشمند, پشتیبانی, برای, گوگل, پرداخت, گوگل, دستیار, و دسترسی به فروشگاه Google Play به صورت های مختلف ساعت هوشمند-برنامه های مرتبط.

دیده بان خواهد شد توسط Qualcomm Snapdragon 3100 چیپ ست و آمد با 3GB RAM, و ذخیره سازی 8GB ذخیره سازی و نه متاسفانه-کوچک 300mAh باتری که باید به شما در مورد یک روز استفاده کنید. با توجه Hublot نام تجاری the Big Bang e نمی خواهد آمد ارزان است و قیمت دلار در 5,200.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره گوگل, ساعت هوشمند, پوشیدن سیستم عامل و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: hublot



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن