Qualcomm Snapdragon 690 می تواند یک موفقیت برای 5G گوشی های

کوالکام اعلام کرده است جدید Snapdragon 690 5G پلت فرم تلفن همراه است که باید گسترش و در دسترس بودن 5G گوشی های

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

کوالکام اعلام کرده است جدید Snapdragon 690 5G پلت فرم تلفن همراه است که باید گسترش و در دسترس بودن 5G گوشی های هوشمند است.

جدیدترین علاوه بر این به سری 6 نرم افزاری است که برای اولین بار به ارائه 5G و در حال حاضر دارای تعهدات از ال جی و موتورولا و TCL و HMD جهانی که انتظار می رود برای راه اندازی گوشی های هوشمند در حال اجرا Snapdragon 690 در چند ماه آینده.

وجود دارد بیشتر به این اواسط محدوده تراشه از 5G هر چند. این اولین بار است که یک سری 6 تراشه پشتیبانی 4K, HDR, تصویری, در حالی که 120Hz نمایش نرخ نیز پشتیبانی می کند. در حالی که آن را بعید است که تا کنون بود اشباع پلت فرم پشتیبانی هنوز هم سنسور دوربین تا به 192-مگاپیکسل است.

مرتبط با: 5G در انگلستان

گوشی های هوشمند تاب پلت فرم جدید است که در اطراف یک Qualcomm Kryo 560 CPU (20% سریع تر از Snapdragon 675) و X51 5G مودم خواهد رسید در نیمه دوم سال است.

پلت فرم جایگزین Snapdragon 675 که قدرت های همراه مانند Xiaomi Redmi Note 7 Pro, Samsung Galaxy A70s موتور Z4 و نوکیا 8.3. که باید به شما یک ایده از گوشی های شما می توانید انتظار از Snapdragon 690 حال حرکت به جلو.

Juho Sarvikas رئیس محصول افسر HMD جهانی گفت: "در حال حاضر با Snapdragon 690 پلت فرم تلفن همراه ما در حال هیجان زده است که ما چشم انداز آینده اثبات 5G و جهانی 5G رومینگ می توان بیشتر در دسترس طرفداران و حتی بیشتر از گوشی های نوکیا. شما می توانید انتظار 5G شایسته تجارب طراحی شده توسط ما PureDisplay و زایس تصویربرداری نوآوری در حال حاضر حتی بیشتر مقرون به صرفه قیمت. ما نمی توانیم صبر کنید برای به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در مورد این محصول هیجان انگیز با شما در ارتباط باشید."

سرجیو Buniac رئیس جمهور از شرکت موتورولا می گوید: "ما متعهد به گسترش 5G به مجموعه ما و ما با تکیه بر جدید Snapdragon 690 پلت فرم تلفن همراه برای ادامه به انجام آن است. آن را فوق العاده مهم است, به خصوص در حال حاضر برای ما به 5G در دسترس حتی بیشتر مصرف کنندگان در سراسر جهان است. به عنوان شبکه های گسترش هستند بنابراین ما ارائه شده است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن