سونی ایجاد هوش مصنوعی به یک سنسور دوربین – در اینجا به همین دلیل آن را یک معامله بزرگ

سونی اعلام کرده است برای اولین بار در جهان سنسورهای تصویر با هیئت مدیره هوش مصنوعی, پردازش, امیدوار کننده برای

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

سونی اعلام کرده است برای اولین بار در جهان سنسورهای تصویر با هیئت مدیره هوش مصنوعی, پردازش, امیدوار کننده برای زیبا کردن دوربین برای طیف گسترده ای از محصولات.

تصویربرداری غول اعلام کرده است یک جفت از 12.3 مگاپیکسل سنسور (به نام IMX500 و IMX501) که ادغام تراشه برای رسیدگی به کارهای مانند به رسمیت شناختن تصویر بدون نیاز به ارسال اطلاعات به ابر.

داشتن هوشمند چشم انداز سنسور در دستگاه نه تنها باعث کاهش زمان تاخیر درگیر با ارسال داده ها به و از ابر اما نیز نگه می دارد و این داده ها بر روی دستگاه خود به خود به معنی افزایش حریم خصوصی. سونی همچنین امتیاز آن سنسورهای جدید را کاهش مصرف برق است که باید ترجمه به دوام عمر باتری برای دستگاه های تاب های جدید فن آوری.

سونی می گوید این سنسور "قطاری معنای اطلاعات از نور در مقابل آن" انجام تجزیه و تحلیل تصویر و خروجی آن را همه در درون تراشه. در مثال مورد استفاده در ویدئو مبین سونی نشان می دهد که سنسور شناسایی یک توپ بسکتبال و یک گیتار به عنوان مثال.

تمرکز خواهد شد در طیف گسترده ای از دستگاه های IoT به جای فقط اختصاصی دوربین های دیجیتال و گوشی های. Sony تبادل این در کسب و کار آغاز خواهد شد. برای مثال در فروشگاه ها خواهد بود قادر به استفاده از این سنسور برای تعیین افرادی که برای خرید چیزی.

مرتبط: بهترین دوربین سال 2020

این بخش از ارائه کاهش می یابد زودتر spiel در مورد حفظ حریم خصوصی آن را به عنوان نشان می دهد که سنسور چیدن یک فرد جنسيت برآورد سن و محصول آنها در حال برگزاری است. این سنسور می تواند در زمان طرز سخن گفتن نیز می تواند مفید باشد برای لکه بینی چه کسی است و نمی پوشیدن یک ماسک و یا اجتماعی رعایت فاصله قوانین.

این شرکت همچنین می گوید هوشمند بلندگو می تواند به عنوان آنها قادر به تشخیص کدام از اعضای خانواده درخواست ساخت.

جدید سونی با سنسور نیز می تواند نصب شده در وسایل نقلیه برای اطمینان از رانندگان در حال نشسته در موقعیت مطلوب و یا به خواب رفتن در چرخ. هیچ کدام از این قابلیت نیاز به اطلاعات ارسالی به ابر بنابراین عدم تاخیر می تواند نجات بخش در برخی موارد.

سونی می گوید سنسور را در محصولات تا پایان سال, اما خواهیم دید که بیشتر تولید کنندگان اتخاذ آنها در 2021.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن