Samsung Galaxy S30 می تواند ارائه شش چرخش دوربین به صورت فوق العاده پانورامای

سامسونگ در حال کار بر روی یک دوربین گوشی های هوشمند سیستم را قادر می سازد که هر لنز به شیب به یک زاویه جدید به

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

سامسونگ در حال کار بر روی یک دوربین گوشی های هوشمند سیستم را قادر می سازد که هر لنز به شیب به یک زاویه جدید به طور مستقل از دیگران است.

اختراع جدید نشان داد این هفته نشان می دهد یک سیستم است که می تواند به طور چشمگیری افزایش دوربین میدان دید را قادر می سازد سیستم برای گرفتن بیشتر از یک چشم انداز و یا موضوع در سوال.

برای مثال اگر عکاس به دنبال یک مگا پانوراما مرکزی دوربین می تواند همچنان به صورت مستقیم به جلو در حالی که کسانی که در لبه ها می تواند شیب به بازیگران بسیار گسترده تر net.

ثبت اختراع ثبت شده توسط سامسونگ در این سال که به نام 'دستگاه و روش برای عامل های متعدد دوربین های عکاسی دیجیتال" و توضیح می دهد که یک سیستم با پنج زاویه گسترده و لنز و یک لنز تله.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی های 2020

یکی از این دوربین می تواند با ارائه رزولوشن بالاتر اما چهار نفر دیگر را به همان وضوح برای اطمینان از ضربه محکم و ناگهانی می آید و حتی از نظر پیکسل در این عکاس را در اختیار. که تله عنصر وجود دارد می تواند برای اضافه کردن یک اثر بوکه به پانوراما شاید اجازه می دهد پس زمینه گسترده ای عکس های گروه می شود مبهم است.

جالب اینکه به عنوان یک LetsGoDigital گزارش ثبت اختراع توضیح می دهد که دوربین دست انداز نیز می تواند حرکت در داخل و خارج از بدن از تلفن را قادر می سازد با فاصله کانونی تنظیم می شود و برای قدرتمند زوم اپتیکال فن آوری است. که خواهد بود عظیم برای توسعه گوشی های هوشمند و دوربین های دیجیتال و یک اختلاف پتانسیل-ساز برای سامسونگ در نبرد خود را با اپل و تولید کنندگان چینی مانند هواوی.

آن خواهد بود بسیار تعجب آور است اگر این ثبت اختراع به ثمر رسید در سامسونگ کهکشان S30. کاملا بسیاری از اختراع ثبت شده از این شرکت هرگز آن را در گذشته مفهومی مرحله به دستگاه های مصرف کننده, اما آنها به ما کمک قطعه با هم چه شرکت کاوش و نسبت به.

دوربین های گوشی های هوشمند در ادامه به مهم نقطه فروش برای مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر سنسور تبدیل شدن به هنجار. شش خواهد بود جدید با کیفیت بالا برای یک جریان اصلی گوشی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن