این شارژ سریع تکنولوژی می تواند به طور کامل شارژ از 4000 میلی آمپر باتری در دقیقه

باتری گوشی لزوما بزرگتر شدن اما حرکت صعودی است که شارژ فن آوری بهبود بوده است. این به این معنی است که حتی اگر

توسط POSHTIBANNEWS در 24 تیر 1399

باتری گوشی لزوما بزرگتر شدن اما حرکت صعودی است که شارژ فن آوری بهبود بوده است. این به این معنی است که حتی اگر ما گوشی باتری نیست که آنها می توانند حداقل شارژ سریع تر است که باید کمک به کاهش برخی از ناراحتی اما ما روی چیزی حساب کردن که iQOO شارژ فن آوری می تواند به خوبی به کیک.

تبلیغات

این شرکت پرده برداری کرده است خود را 120W FlashCharge تکنولوژی که ظاهرا قادر به به طور کامل بهره تا 4000 mAh در 15 دقیقه! با اکثر گوشی های این روزها ورزشی باتری که در اطراف اندازه ما روی چیزی حساب کردن که برای اکثر شما باید قادر به به طور کامل شارژ گوشی خود را در کمتر از نیم ساعت.

که می شود گفت قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده وجود دارد چند چیز توجه داشته باشید. اول از همه باتری ها دارای عمر طولانی و بیشتر به شما اتهام آنها بیشتر اتهامات آنها از دست دادن. در حالی که شارژ سریع است که به وضوح عالی و مناسب می تواند تاثیر بر سلامت باتری خود را که در آن آن را به طور بالقوه می تواند منجر به از دست دادن آن اتهامات سریع تر است.

این است که چرا با وجود شرکت هایی مانند iQOO و Vivo و Xiaomi demoing این نوع از تکنولوژی ما هنوز برای دیدن آنها را در راه خود را به دستگاه های مصرف کننده فقط رتبهدهی نشده است, اما آن را خوب است برای دیدن است که کار در حال انجام است بر روی آنها.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Vivo. منبع: xda-developers



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب