سنسور LiDAR ممکن است منحصر به فرد به پایان iPhone 12

هنگامی که اپل راه اندازی iPad Pro در اوایل این سال, در بیشتر قسمت internals همان باقی مانده است. یکی از تغییرا

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

هنگامی که اپل راه اندازی iPad Pro در اوایل این سال, در بیشتر قسمت internals همان باقی مانده است. یکی از تغییرات اصلی بود گنجاندن سنسور LiDAR که مجموعه ای از یک سری جدید از شایعات ادعا می کنند که اپل نیز می تواند به دنبال معرفی LiDAR به آن 2020 آی فون صف به عنوان به خوبی.

تبلیغات

به نظر می رسد شایعات می تواند نیمه درست است اما به نظر می رسد که آن را فقط ممکن است در دسترس باشد به top-of-the-line مدل. این است که با توجه به یک صدای جیر جیر با EverythingApplePro که در آن او ادعا می کند که تنها 6.7-اینچ, آی فون ممکن است با یک سنسور LiDAR و مدل های دیگر را نمی خواهد بسته بندی با تکنولوژی.

در علاوه بر این به LiDAR سنسور جیر مدعی است که اپل ممکن است نگه داشتن شکاف همان اندازه به عنوان مدل های قبلی بنابراین انتظار نداریم که این شکاف به کاهش در هر زمان به زودی. این به نظر می رسد به تایید قبلی گزارش که در آن به بیرون درز آیفون 12 قالب نشان داد که شکاف در 2020 مدل می تواند باقی می ماند همان.

اپل شایعه به راه اندازی حداقل چهار iPhone 12 مدل در این سال است. مدل پایه است گفت: به ورزش 5.8 اینچ صفحه نمایش نیز وجود خواهد داشت دو 6.1 اینچ مدل و top-of-the-line مدل خواهد آمد با 6.7 اینچ صفحه نمایش. آن را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما ما باید جزئیات بیشتری در ماه های آینده.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن