Cyberpunk 2077 تاخیر دوباره در اینجا هنگامی که شما در نهایت قادر خواهید بود به بازی

یکی از پیش بینی ترین بازی های این و بعدی-نسل Cyberpunk 2077 شده است با تاخیر یک بار دیگر. توسعه دهنده CD Proje

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

یکی از پیش بینی ترین بازی های این و بعدی-نسل Cyberpunk 2077 شده است با تاخیر یک بار دیگر.

توسعه دهنده CD Projekt Red اعلام کرده است که در حال حاضر با تاخیر بازی را در حال حاضر می رسند و در تاریخ 19 نوامبر دو ماه بعد موکول سپتامبر 17 تاریخ.

در بیانیه ای روز پنج شنبه شرکت تصریح کرد: آن "آماده زمانی که آن را انجام داده" موضع و کاملا به سادگی بازی نیست انجام نشده است. با وجود این شرکت اذعان آن را "گرما را" برای این تصمیم آن است که یک بار دیگر درخواست برای طرفداران صبر و شکیبایی است.

در حالی که بازی خود را به پایان رسید محتوا و گیم پلی عاقلانه این شرکت می گوید هنوز هم وجود دارد کار انجام می شود به تعادل مکانیک بازی و از بین بردن اشکالات باقی مانده.

مرتبط با: ایکس باکس سری X

"یک جهان بزرگ به معنی تعداد زیادی از چیزهایی برای رفع و ما را به صرف زمان بیشتری انجام دقیقا همان است که" خواندن بخش از این بیانیه از بنیانگذاران Marcin Iwinski و استودیو سر Adam Badowski.

Projekt Red می گوید بررسی مستقل از این بازی هنوز هم می تواند منتشر شده در ژوئن 25, حق پس از برنامه ریزی شب شهر سیم رویداد بنابراین این شرکت باقی مانده است بسیار با اعتماد به نفس در این عنوان با وجود شفاعت برای مدت زمان بیشتری برای کامل تجربه.

شما می توانید ببینید کامل بیانیه در توییت زیر.

این بدان معناست که ایکس باکس سری X و PS5 ممکن است در دسترس در زمان بازی راه اندازی شد. CD Projekt Red در حال حاضر وعده داده شده بهینه سازی شده برای ایکس باکس سری X نسخه از این بازی. با تشکر از ایکس باکس هوشمند تحویل طرح آن خواهد بود ارتقاء رایگان برای کسانی که خرید ایکس باکس یک عنوان است.

هنوز هم این بازی در اصل مجموعه ای برای راه اندازی در آوریل 16, بنابراین ما به دنبال در هفت ماه تاخیر برای این عنوان است که در توسعه حدود هفت سال است. وجود دارد, البته, شرایط تخفیف در سال 2020 با توجه به نحوه coronavirus همه گیر است ناراحت توسعه برنامه برای بسیاری از بازی های ما در مورد هیجان زده.

آخرین ما 2 می رسد فردا اما این عنوان در ابتدا قرار بود در ماه فوریه منتشر شد بود تحت فشار قرار دادند به مارس و پس از آن به 19 ژوئن پس از شیوع ویروس.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن