اپل به دنبال خود Fortnite? عمده اپل, گذرگاه طاقدار, تغییرات جریان

اپل بازی های آنلاین همه شما می توانید خوردن پلت فرم بازی در نظر گرفته شده است خیلی خوب ارزش در فقط £4.99 در هر

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

اپل بازی های آنلاین همه شما می توانید خوردن پلت فرم بازی در نظر گرفته شده است خیلی خوب ارزش در فقط £4.99 در هر ماه اما با توجه به یک گزارش جدید اپل در تلاش برای متقاعد کردن گیمر به اطراف چوب.

جدید بلومبرگ گزارش ادعا می کند اپل در حال تغییر استراتژی خود را به تمرکز بر روی بازی های که شما به اندازه کافی قلاب مشترکین به اطمینان حاصل شود آنها همچنان دسترسی به 100+ عناوین در ارائه و پس از محاکمه رایگان خود منقضی می شود.

در این گزارش یک سازنده خلاق برای اپل, بازی گفت: یک رشته از بازی های آینده لغو شده اند چرا که آنها "نمی باید سطح تعامل اپل است که به دنبال."

در حال حاضر اپل به نظر می رسد به تغییر استراتژی در جستجو برای بازی های جدید که شما را حفظ پارسه آمدن ماه پس از ماه با توسعه دهندگان گفتن این نشریه است که این سرویس را تجربه کرده است ضعیف تر از حد انتظار رشد مشترک.

مرتبط: بهترین بازی های چند نفره

اپل آیا اظهار نظر در مورد این گزارش که بسیار نادر را در خود اعتراف که آن را به حال همیشه برنامه ریزی برای تنظیم خدمات پس از بازخورد از کاربران.

"بازی های آنلاین اپل تعریف آنچه یک سرویس بازی می تواند قرار دادن بازی فضای مجاز: نامحدود در نوک انگشتان از مشترکین خود و خانواده خود را در سراسر تمام دستگاه های اپل خود را" یک سخنگوی شرکت گفت: بلومبرگ.

"ما مفتخریم به راه اندازی اولین بازی موبایل آبونمان خدمات است که در حال حاضر ویژگی های بیش از 120 بازی که بسیاری از آنها برنده جایزه و به طور گسترده ای برای جشن های خود را هنری و گیم پلی. چشم انداز همواره به رشد و تکامل اپل بازی های آنلاین فروشگاه و ما نمی توانیم صبر کنید برای کاربران ما را امتحان کنید این بازی توسعه دهندگان در حال کار بر روی در حال حاضر."

اپل برنده ستایش برای اپل بازی های آنلاین به خصوص آن کاملا تجربه آگهی رایگان نیست که فشار پارسه به در برنامه خریدهای یا غارت جعبه یا فشار آنها را به صرف پول در جهت پیشرفت بیشتر در بازی.

اگر اپل است برای افزایش تعامل آن شما نیاز به کنار برخی از این اصول و/یا پیدا کردن خود را دارد مگا ضربه مانند Fortnite یا PUBG. سازمان دیده بان این فضا است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن