iOS 14 به نقشه های اپل شسته و رفته Google Maps-ضرب و شتم ترفند

در WWDC اپل ساخته شده است یک معامله بسیار بزرگ بیش از برخی از داوران با توجه به ابزار ناوبری یک رقیب شایسته بر

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

در WWDC اپل ساخته شده است یک معامله بسیار بزرگ بیش از برخی از داوران با توجه به ابزار ناوبری یک رقیب شایسته برای نقشه های گوگل بعد از این همه سال.

هنگامی که آن را نگه می دارد یکپارچه سازی نقشه های گوگل, ویژگی های است که به سختی تعجب در آن است ؟ با iOS 14 اپل اعلام کرد که در نهایت با اضافه کردن دوچرخه سواری جهت و EV شارژ-دوستانه, راه, و در حال حاضر ما در حال شنیدن این شرکت تقویت نقشه های اپل به اطراف نگاه کنید ویژگی ها – یک بار با الهام از گوگل نمای خیابان.

آخرین تکرار از نگاه اطراف را کمک نقشه های اپل به کاربران زمانی که خود متراکم درونی شهر محل سکونت جلوگیری از برنامه از خوشهچین دقیق داده های GPS. این ایده برای اولین بار توسط گزارش TechCrunch است به موج تلفن خود را در اطراف ساختمان ها و افق به کمک نرم افزار بدست آوردن یک ایده بهتر از دقیقا همان جایی که شما در.

ما دیده نمی شود این ویژگی را در عمل و در عین حال پس ما قضاوت رزرو تا زمانی که iOS 14 می سازد راه خود را به دستگیره, اما آن را برای تلفن های موبایل بسیار مفید است.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

این برنامه احتمالا نمی تواند در دسترس است که بسیاری از مردم در ابتدا. نگاه به اطراف از ویژگی های خود را تنها در حال حاضر در دسترس در بوستون شیکاگو, هوستون, لاس وگاس, لس آنجلس, نیویورک, اوآهو, فیلادلفیا, سان فرانسیسکو و واشنگتن دی سی در حال حاضر.

نقشه این است که به دنبال مانند یک مدعی واقعی در iOS 14 به لطف علاوه بر این از چرخه مسیرهای, مسیرهای دوچرخه چرخه خطوط و داده های ارتفاعی برای سواران. آن را حتی به دوچرخه سواران زمانی که آنها ممکن است مجبور به حمل دوچرخه خود را تا برخی از پله ها!

در جای دیگر اپل با همکاری یک دسته از شرکت های قابل توجه برای تولید راهنماهای به شهرستانها عمده. تراکم منطقه عوارض را نیز ذکر شده در نقشه های اپل, در حالی که کسانی که برنامه ریزی سفر خود را در وسیله نقلیه الکتریکی خواهد بود قادر به اطمینان حاصل شود آنها برخورد شارژ ایستگاه در مسیر خود. این نرم افزار حتی به محاسبه زمان شارژ به اتا در حالی که همگام سازی با طیف وسیعی از شما e-car.

آیا این همه کافی خواهد بود برای اطمینان از اپل برنده بیش از برخی از نقشه های گوگل کاربران باقی مانده است دیده می شود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن